Nu sunt chiar un mare cunoscutor, deci nu o sa detaliez nici eu prea mult, dar in primul rand, daca motorul trage 3/4 deja are o problema, intr-adevar, daca a trecut o perioada de timp, minim 10 ani, nu te mai bucuri de toti cei 125 cai, dar 120 tot ai pe sub capota aia, mai ales ca e benzina, nu diesel *care de obicei sunt infundate/moarte/lesinate, cum le spunem noi romanii*.Sa trecem la masina ta, consider ca piesele principale sunt injectoarele, rampa de injectie, bujiile de asemenea, segmentii pistolui (asta nu e ceva ce poti verifica, dar de care poti avea grija daca nu prajesti motorul la 7.000 de ture de cate ori iesi pe sosea, ca si garnitura chiuloasei de altfel), filtru de aer, de ulei, daca iti faci schimburile necesare la timp nu ar trebui sa ai probleme, decat minore in cazul in care masina are o varsta. Cum se spune "tine-o din scurt", este exact ce trebuie sa faci. Daca totusi vrei sa cureti ceva, ceea ce la benzina singurul lucru pe care il ai de curatat e praful, poti curata throttle-body-ul *scuze nu stiu denumirea in romana*, fisetele de asemenea, nu te teme sa le scoti si chiar sa le uzi putin si carpuiesti daca le lasi la uscat peste noapte.Cam atat deocamdata, numai imi vine nimic, sper sa te lamureasca cineva mai detaliat.
Dumnesao întreabă: