Skoda Octavia este un Golf recarosat.
Deci, în afară de unele piese dedicate, caroserie, tot ce înseamnă mecanică puteți folosi piese de Golf 5.
Restul le aflați de pe site-ul oficial al autorităților locale care se ocupă cu înmatricularea vehiculelor. Se calculează în funcție de capacitatea cilindrică.
Nu are cum sa coste mult nici la piese si nici reviziile in sine, pentru ca mai mult ca sigur vei folosi piese aftermarket si alea nu-s la fel de scumpe precum cele OEM desi sunt asemantoare ca si calitate daca alegi aftermarket gama mai scumpa, ca sunt si astea pe game si pretul este cel care arata calitatea lor in primul rand adica una este un kit ambreiaj facut de sachs si alta este de un noname.
Cat despre faptul ca masina vine din Germania m-ai facut sa rad, zici ca ai luat-o noua si vine pe comanda, vezi sa vina pe sosea si nu pe platforma, de obicei cele aduse de samsari pe platforme proprii sunt masini cu defecte pe care le peticesc aici, daca iei masina in schimb de la o societate care se ocupa cu vanzarea de masini second hand si sunt o firma cat de cat respectabila, este normal ca aceasta sa aduca pe platforma masina totodata nu vor aduce doar o masina ci mai multe si astfel le aduc pe trailere (cu TIR-ul)
Cat despre inscriere e cum zicea romeo78 intereseaza-te la serviciul inmatriculari din orasul/judetul tau
anonim_4396 întreabă: