Nu exista o denumire pentru acele gauri. Tabla aia se numeste panou ignifug, gaurile din el nu au o denumire, pentru ca fiecare masina are cate gauri trebuie, si mai ales pe unde trebuie.
Ca sa faci un lucru ca la carte, cel mai bine este sa dai jos izolatia (plastice, pasla, cauciuc sau ce ai pe acolo), si sa dai o gaura exact pe unde ar fi bine sa iasa cablul in interior. Apoi, pictezi usor cu un grund pe 'buzele' gaurii ca sa nu rugineasca tabla, tragi cablul (pui o invelitoare de banda izolatoare in zona in care va sta lipit de tabla ca sa nu se roada izolatia), il agati cu coliere micute de plastic de cateva repere ca sa nu atarne (de conducte de frana sau antigel, de alte cabluri, etc), il fixezi bine si montezi la loc materialele izolatoare de pe acolo.
O varianta mai simplista ar fi sa cauti o gaura unde nu e nici o problema daca pui cablul (pe langa furtunele de la incalzire sau pe langa alte cabluri), si sa te bagi pe acolo. Nu te baga insa pe langa tijele de la pedale, sau pe langa coloana de directie.
Cea mai amuzanta solutie pe care am gasit-o in asemenea cazuri, a fost la Skoda Octavia pe care am avut-o: am bagat cablul de alimentare de la baterie pe sub aripa stanga, am iesit pe langa usa soferului, unde am gaurit un dop de cauciuc, si am intrat direct in stalpul usii, de unde l-am dirijat prin ornamentele ce acopera pragurile pe interior, pana sub bancheta, unde l-am bagat in portbagaj