1. Nu stiu exact, poti intra pe epiesa.ro sa vezi ce ani de fabricatie iti apar pe acolo, sau pe www.7zap.com (acolo vezi si ceva componente de-ale masinii)
2. 1.9 TD si TDI, parca este si 2.5 TDI (nu stiu care varianta), poate si benzinare.
3. Nu am avut, nu cunosc problemele frecvente.
4. Distributia la 1.9 TD si TDI e pe curea, la fel ca la Golf 3/4 TDI
5. Nu cred ca au in 6 trepte, insa stiu ca au unele 4x4, cu cardan.
6. Nici p'asta nu o stiu
7. Am vazut si electrice
8. Nu mai stiu cat costa un ECU, vezi pe olx. Poate fi doar vreo 150 de lei, fiind masina veche. Defectul de la Opel nu il vei avea, Astra G a fost singura generatie cu probleme grave la ECU.
Motorul 1.9 TD nu are ECU, este cu injectie indirecta independenta. In schimb are doar 75cp (parca). 1.9 TDI are ECU si dezvolta o putere de 90cp (cred ca e motorul 1Z). Acel ECU nu te va stresa cu nimic, e un model bun, fiabil.
Ce mai pot spune este ca intretinerea la cele 4x4 este scumpa, se schimba foarte greu ambreiajul, si daca patesti sa spargi grupul sau sa strici cardanul ori vreo planetara, gasesti cam greu piese.
Eu iti recomand 1.9 TDI, trage foarte ok si e un motor ok, de pe vremea cand VW scotea marfa decenta. 1.9TD merge si el decent, doar ca nu trage la fel de tare.
La T3 mi se pare ca erau probleme de supraincalzire a motorului, din cauza amplasarii in spate. Motoarele sunt plictisitoare, 1.6D abia se misca, 1.6TD cam la fel. Nu, nu au ECU, dar sunt prea slab motorizate. Vazusem T3 1.8 sau 2.0 benzina, inclusiv cu cutie automata.
Daca nu iti doresti pentru marfa, cauta varianta Caravelle, 8+1 cu interiorul mai dragut, eventual cu trapa.
Cele pe care le cumperi cu 2+1 locuri, sau cu 5+1, nu mai pot fi reomologate. In schimb, una cu 8+1 locuri poate cara oricand marfa in locul scaunelor.
Mulțumesc de răspuns! Chiar aș vrea să mai citesc păreri de la dumneavoastră, mi se pare foarte precise și la subiect!