Masina merita pretul, cu atat se vand cele de varsta asta. Motorul e unul fiabil dar nu te apuca sa faci liniute ca ramane repede fara... umfff. Iti da impresia ca poate f mult, dar ramane fara resurse la turatii mai mari.
Si consuma si ulei, va trebui sa ii completezi periodic. Ca intretinere va costa niste milioane bune la revizie, ca orice VAG cu ceva pretentii, acum depinde de masina de cat e de forjata, cum a fost servisata, si ce piese ii mai pica. Ca si costuri... daca te lasa turbina si injectoarele, mai bine o vinzi stricata cum e si iei alta ca ea. Ca nu merita sa o mai faci.
Daca te impaci cu ideea sa adaugi ulei in motor regulat merge. As opta pentru o masina - maxim 5 ani vechime, daca nu am bani in RO pentru asa ceva platesc abonament pentru autobuz sau merg cu moped/motoreta.
Masina e buna, dar motorul ala e o varianta slaba de putere.
Recomandate sunt 2.7 si 3.0 TDI, pentru ca e o caroserie grea.
Daca nu ai pretentii de putere, mergi pe 2.0 TDI, dar sa stii sa e o mortaciune, si intervin probleme la ungere (pompa ulei - kaput motor) si turbina (doar e VolzVagan).
Eu sunt multumit de o limuzina din 2005, dar nu e VAG(in).
Normal ca merita e ok, masima mea e din 1998 si nu am nevoie de alta, vw polo consum 4l ..si nu uita ca tot ce e vechi e super. Acum depinde si cati km are facuti