Amarok tanc?
E printre cele mai praf pick-up-uri. Comparativ cu L200, Navara si Hilux, este nimic, iar principalul defect este tocmai caroseria.
Revenind, da, eu zic ca merita reparat Golful, daca este GTI veritabil. Reparatia intr-un garaj "underground" se incadreaza in 2000 euro, iar masina pe piata face de la 3500 euro in sus. Piesele sunt ieftine, iei capota, capatul de lonjeron, tragarul si aripa din dezmembrari de pe orice Golf 5, bara, farurile si radiatoarele aftermarket noi. Se demonteaza capatul lonjeronului indoit, se sudeaza cel din dezmembrari, se monteaza toate piesele, apoi se revopsesc elementele schimbate, sau toata masina.
Nu merita, arunca fierul si ia alta.Sa tai si sa sudezi parti din masina, chiar daca iese bine, moral nu te mei sinti bine si moralul asta nu o sa iti dea pace niciodata, asa ca decat sa alergi dupa bucati de masina, dupa toate alea, apoi sa ti le faca care ti le face, la sf te trezesti ca reparatia costa, de luai alta care mergea deja, buna.
Vine piese de pe ea, tu ia-ti alta masina si o sa iesi mai cistigat, decat daca repari.