O interventie in care a fost ciupit un oring, nu au schimbat o garnitura deformata, nu au strans bine toate conductele etc.
Ideal este sa se verifice toate conexiunile pe alimentarea cu motorina!
Pierde presiunea de motorina cand sta mai mult.
Sau cel putin asa pare din ce descrii tu!
Ok, la asta m-am gandit si eu...Care ar putea fi cauza?
Daca e pe benzina poate fi pompa de alimentare, regulatoru de presiune, pompa de presiune, sau din cheie. Daca e pe motorina nu stiu cine tine presiunea acolo sau banui ca tot or fi ceva pompe de presiune, regulatoare etc.Din cheie zic desi se intampla rar sa se cam duca cipu ala.Stiu ca pare ciudat sau aiurea dar am vazut si asa ceva. Pornea mai greu pana cand na mai pornit deloc si era cipu din cheie.Dar cum zic se intampla rar, cel putin asa banui.Chesia este probabil de comunicare intre cip, lock si calc masinii. Daca verifici tot traseul motorinei si totu e bun, poti verifica si bujiile, cateodata poate fi una defectuoasa si sa faca figuri cum spui.Bine nu stiu daca se numesc bujii dar noi le zicem asa bujii cai mai usor.Alea glow plug cum le zice in engleza.
O interventie in care a fost ciupit un oring, nu au schimbat o garnitura deformata, nu au strans bine toate conductele etc.
Ideal este sa se verifice toate conexiunile pe alimentarea cu motorina!