Alh-ul este cel mai fiabil motor de pe GOLF4 de acord cu tine, dar e fiabil pentru acei 90 de cp pe care-i are, daca te pui sa scoti peste dublul din el e nevoie de investitie serioasa, atat pe partea de motor cat si pe partea de transmisie si tot odata unele inbunatatiri la frani si la evacuare si la ce mai e cazul.
Eu zic ca ai mai multe sanse sa supravietuiasca mai mult un ARL de 150 cp decat motorul alh daca-l duci la aceeasi putere.
Plus ca la ARL faci o remapare si l-ai dus direct la 170cp fara alte modificari.
Uite aici poti citi cate ceva interesant http://vwforum.ro/......i-arl-150/
La buget mic, poti sa ii faci resoftare si sa-i maresti avansul/debitul din pompa de injectie. Daca nu ma insel, si injectoarele pot fi reglate sa deschida mai tarziu, la presiune mai mare.
Si ar mai fi anularea EGR-ului, a catalizatorului, cumperi un alt kit de intercooler + tubulatura, etc.
Nu are rost sa-ti spun ce modificari trebuie sa faci ca deja au spus colegii mai sus.
Dar iti voi prezenta o idee mai acceptabila.
Vinzi Golf-ul tau, mai pui o diferenta daca este cazul si cumperi modelul cu 150cp de fabrica, paramise ca ARL e codul de motor.
De ce? E mai simplu si mai ieftin, plus ca sunt sanse mult mai mici sa-ti cedeze ceva decat daca scoti din motorul tau aceeasi putere.
Alh-ul este cel mai fiabil motor de pe GOLF4 de acord cu tine, dar e fiabil pentru acei 90 de cp pe care-i are, daca te pui sa scoti peste dublul din el e nevoie de investitie serioasa, atat pe partea de motor cat si pe partea de transmisie si tot odata unele inbunatatiri la frani si la evacuare si la ce mai e cazul.
Eu zic ca ai mai multe sanse sa supravietuiasca mai mult un ARL de 150 cp decat motorul alh daca-l duci la aceeasi putere.
Plus ca la ARL faci o remapare si l-ai dus direct la 170cp fara alte modificari.
Uite aici poti citi cate ceva interesant http://vwforum.ro/......i-arl-150/
Poti sa ii faci soft pana la 120 cp sau schimbi turbina cu una de la motorul de 110 cp ca sunt identice si nu cred ca va fi probleme.
Ai putea sa montezi turbina hibrid,injectoare mai mari,ar trebui schimbate valori din ECU,linie de admisie mai buna,catalizator sport,pistoane forjate, ambreiaj mai rezistent, sistem de franare mai bun, etc etc, ca odata schimbata puterea motorului iti trebuie si sistem de franare bun.pana la 110-120 il duci din electronica,pentru mai multa putere deja ai de bagat, nu stiu cat merita, mai bine ai lua ceva cu puterea la care vrei sa ajungi, pentru ca dupa anumita verme sau km, incep sa te lase parti slabe(de stoc)ale motorului.
Un tip pe care il stiu are skoda fabia 1.9 tdi si a adus-o la 250+ cp cu turbina de mercedes de 2.7 injectoare de touareg de 2.5 galerie de admisie sport evacuare cap coada si soft >N-am mai vorbit cu el dar are undeva pe la vreo 270 de cai