Art. 10. – Autovehiculele trebuie să fie dotate, prin construcţie, cu instalaţii de iluminare, semnalizare luminoasă şi avertizare sonoră, omologate, care să corespundă condiţiilor tehnice stabilite de autoritatea competentă.
Art. 13. – Se interzice montarea la autovehicul, tractor folosit în exploatări agricole şi forestiere şi vehicul pentru efectuarea de servicii sau lucrări, tramvai sau remorcă a luminilor de altă culoare sau intensitate, a altor lumini, dispozitive ori accesorii de avertizare, decât cele omologate.
Dupa respectarea celor doua articole, reiese ca prin lege este interzis ca farurile in cazul tau de la Golf 3, nu se pot schimba decat cele omolagate.
Cumperi faruri omologate RAR, si le montezi in service autorizat RAR pentru interventii la sistemul de iluminare.
Porti dupa tine actele care atesta ca farurile sunt model omologat RAR + stampila de la service pe ea, care sa ateste ca ti-au efectuat ei montajul.
Trebuie sa fie montate (reglate) intr-un service astfel incat sa bata bine si sa nu-i orbeasca pe ceilalti participanti.
In rest atat timp cat tu cumperi faruri aftermarket care au in dotarea lor dayline si respecta toate functiilor celor originale nu ai probleme.
Am si eu faruri cu dayline, (sau devil eyes) si de cand circul cu ea nu am avut nici o problema, nici in trafic, nici la rar.
Dar vezi, fara xenon, daca ai xenon si nu ai spalatoare de faruri e deja problema.
Trebuie sa le montezi intr-un service autorizat RAR si sa fie omologate RAR.
Daca ai la ele actele care atesta faptul ca sunt omologate si le porti dupa tine atunci sunt ok.
Trebuie montate de cineva autorizat ca sa nu le pui tu sa bata in sus fix in ochii celorlalti participanti la trafic, cum am vazut cu sutele pe plaiurile minunatei noastre tari.
Legea zice ca orice interventie asupra sistemului de iluminare a autovehiculului este interzisa. Bafta.