Nu mai retin cat e RAR-ul, parca vreo 450-500 de lei.
Numerele provizorii (ca sa circuli pe roti pana la inmatriculare), nici alea nu mai stiu cat sunt.
RCA-ul e peste 1000 de lei pe an, probabil peste 1500 de lei, daca nu ai mai avut masini inmatriculate aici (ca sa ai bonus).
Impozitul e undeva pana in 250 de lei la masinile cu motor de maxim 2.0, dupa pragul asta sare pe la 700 de lei pe an, si poate fi si mii de lei (la 3.0, 4.0, etc).
Rovinieta e in jur de 140 de lei pe luna.
La inmatriculare platesti o taxa de certificat de vreo 60 de lei, apoi 40 de lei pe numere la rand, sau 80 de lei pe preferentiale.
Faceti acte de vanzare-cumparare intre voi, dupa legislatia Olandeza, ca sa o radiati de acolo, apoi o inscrii tu la impozit pe adresa din Romania, scoti numere provizorii, ii faci omologarea RAR si apoi te duci la inmatriculari (a doua oara), pentru numerele definitive.
Deci, ea trebuie sa-ti vanda tie masina, dar sa faceti procedura de vanzare care se cere in Olanda, ca sa o puteti radia de acolo. Apoi o inmatriculezi usor la noi, ca pe orice masina "adusa".
Păi şi care sunt costurile totale de inmatriculare la noi?
*rovinieta e 140 pe an, nu pe luna.
Nu mai retin cat e RAR-ul, parca vreo 450-500 de lei.
Numerele provizorii (ca sa circuli pe roti pana la inmatriculare), nici alea nu mai stiu cat sunt.
RCA-ul e peste 1000 de lei pe an, probabil peste 1500 de lei, daca nu ai mai avut masini inmatriculate aici (ca sa ai bonus).
Impozitul e undeva pana in 250 de lei la masinile cu motor de maxim 2.0, dupa pragul asta sare pe la 700 de lei pe an, si poate fi si mii de lei (la 3.0, 4.0, etc).
Rovinieta e in jur de 140 de lei pe luna.
La inmatriculare platesti o taxa de certificat de vreo 60 de lei, apoi 40 de lei pe numere la rand, sau 80 de lei pe preferentiale.