1. Poti iesi cu ea din tara. N-ai vrea sa vezi cum arata unele dube care fac curierat extern... Si nu le are nimeni grija.
2. Calculezi sa nu 'expire' unele consumabile in timpul calatoriei (ulei, curea distributie), si cam atat. Rezolvi absolut toate problemele inainte de a pleca, si anume: batai pe la roti, cloncaneli de planetara, huruit de rulment, ambreaj obosit si chestii de genul.
Despre AC n-are rost sa-mi dau cu parerea, mergi la un service cu experienta in asa ceva. Incarcarile cu freon direct din butelie sunt 100% inutile, aparatele speciale pentru incarcat instalatii AC auto efectueaza o serie de teste inainte, ca sa nu bage freonul degeaba.
Unii au fost cu Dacia 1300 in Spania si nu au fost probleme.
Eu fara aer conditionat nu plec de acasa.
Incearca un alt mecanic.Statistic este imposibil sa ai 3 defecte pentru acelasi simptom.
Omu a zis ca trebuie schimbate mai mult din pricina faptului ca nu mai au aceelasi randament, problema nu stiu unde e.
La mine a fost o gaura miniscula intr-o conducta.
A introdus o substanta fluorescenta in instalatie si cu ajutorul unei lampi a vazut imediat unde pierde.
Mi-a zis si mie unul inainte ca trebuie sa schimb tot ca sa fiu sigur.
Am schimbat doar mecanicul si am lipit teava.