In primul rand ca sa faci drift trebuie sa modifici masina cu piese pentru drift. Ambreaj, pistoane forjate, planetare, frane, cauciucuri, suspensii adica telescoape cu care sa scazi carda masinii sa taie mai bine aerul, capete de bara ca nu oi fii nebun sa te joci cu directia si radiatoarele schimbate puse pe aluminiu + un radiator suplimentar. Asta pentru drift. Daca nu vrei sa faci drift zilnic si decat sa te joci de 3 ori pe an ai de schimbat cauciucuri, abreaj, planetare si sa reglezi jocul in articulatii dupa fiecare sesiune de drift daca faci pe asfalt drift. Daca ii faci modificarile si le pui speciale de drift nu mai ai treaba. Daca vrei decat sa scartai rotile cand pleci dupa loc schimbi in primul rand cauciucurile cam o-data pe an daca pelci zilnic asa cu ea, si apoi ambreajul cu totul adica disc, placa de presiune si rulment! Cam asta este tot!
Daca era vorba despre o Dacia papuc, cam tot ce a zis furtundiesel e ok.
Daca in schimb este vorba de un BMW 630 se duc doar cauciucurile, de mai multe ori pe an.
Rizer întreabă: