Nu ai nicio obligație sa ai cauciucuri de iarna în Ungaria
https://www.uniroyal-tyres.com/......-mandatory
https://www.continental-tires.com/......egulations
Multumesc!? O zi buna!
In Ungaria legislatia nu obliga la folosirea cauciucurilor de iarna, intrucat rareori sunt caderi periculoase de zapada. Majoritatea soferilor nu circula cu masinile proprii pe timp de inzapezire a drumurilor, ceea ce permite curatirea mai usoara ale acestora.
Legislatia insa prevede obligativitatea detinerii si montarii lanturilor anti-derapaj pe drumurile marcate alunecoase sau ori de cate ori ar fi nevoie (pe tronsoane de drum alunecoase).
Le-ai schimbat rapid pe cele de iarna cu cele de vara, fara sa treaca iarna. Era ok daca le lasa-i pe alea, mai ales cand vrei sa mergi la drum lung. Nu se intampla nimic daca mergi pe uscat cu anvelope de iarna, ba mai mult, au mai mult grip pe asfalt.
Daca stii ca mergi la drum lung pe timp de iarna, nu trebuia sa le scoti. Poate mai mergi pe un munte ceva, si e zapada, ce faci cu gumele de vara, iti permiti sa stai pe acolo sa suni platforma sa te ia? ai mancare destula la tine si mergi cu plinu facut in caz de ramai blocat? este totusi iarna si in fiecare an s-a intamplat sa dea zapada in februarie. eu nu le-as fi schimbat asa devreme
La sa i, dar nu stiu de ce imi corecteaza cacatu asta de TPU gresit. cum **** autocorecteaza ei la sa i lasa-i?
Poate ca nici nu le-a avut puse pe cele de iarna.
Încă nu le-am schimbat. Dar as vrea sa le schimb cu o zi, două înainte de a pleca. Ma gandesc ca nu o sa mai ningă!?
Poate raspunsul tau nu are nicio noimă! Nu am facut un sondaj daca am sau nu cauciucurile de iarna puse. Si crede-ma, le am puse. Nu sunt inconștient. De aceea am si intrebat acest lucru.
Dar daca le-ai lasa tot pe cele de iarna, ce ar fi? Ca tot spui ca inca le ai.
Da de ce sa le dai jos, in februarie, la drum lung?
ca nu mergi numai prin campie, pe autostrada, mai urci mai una alta?
Pentru ce le-ai schimba cu unele de vara in perioada asta? ca nu are sens ce zici. De ce sa risti un ****, fara sa ai nici un beneficiu daca mergi cu anvelope de vara, iarna, prin europa. Insa daca ai cauciucuri de iarna, nu risti la fel de mult. Intrebarea nu are sens. Ceea ce ma face sa cred ca ai un cazan de masina, de prin 2000 asa, si vrei sa mergi cu ea prin europa, fara cauciucuri de iarna. Iarna.
Cum poti sa mergi atatia km, ca vrei sa mai depasesti si tu, mai mergi mai repede cand nu ai radare, cum **** mergi cu masina, cu cauciucuri de vara prin munti. Asta imi da cu eroare, de ce le-ai schimba? Plus ca te costa bani sa le schimbi. Nu vad logica. imi da cu virgula.
Sunt trei tipuri de anvelope mentionate in acest articol, care pot fi folosite pentru aproape toate conditiile de iarna: anvelope de iarna, anvelope pentru orice tip de vreme si anvelope all season. Cum si cand folosim aceste anvelope? Anvelopele de iarna sunt potrivite pentru aderenta pe drumuri inghetate si temperaturi sub 7C. Urmatoarele sunt anvelopele pentru orice tip de vreme ca MICHELIN CrossClimate, care este prima anvelopa de vara cu certificare de iarna. Aceasta categorie de anvelope este una noua cu urmatoarele caracteristici: aderenta impresionanta, o franare pe suprafete uscate si pe suprafete umede fara compromisuri de performanta, longevitate si economie de carburant. Anvelopele all season, pe de alta parte, sunt compromisul intre anvelopele de iarna si cele de vara.
Condusul pe timp de iarna poate fi destul de dificil: ploaia, frigul, zapada, gheata fac drumurile sa fie alunecoase. Pregateste-ti masina pentru calatoriile in conditii de iarna cu anvelope de iarna Michelin sau cu anvelopele pentru orice tip de vreme MICHELIN CrossClimate. Nu e vorba doar de bun simt, este, de asemenea, vorba de respectarea legii in unele tari europene.
Avand in vedere sezonul sarbatorilor care se apropie si cu multe alte lucruri pe cap, schimbarea anvelopelor de vara cu unele de iarna sau cu unele pentru orice tip de vreme poate sa nu fie in topul prioritatilor tale. Trebuie totusi sa le schimbi inainte sa te prinda nepregatit vremea rea. Nu astepta pana la aparitia conditiilor de iarna ca sa-ti schimbi anvelopele.
In anumite tari europene care se confrunta cu o iarna mai grea, anvelopele de iarna sunt obligatorii prin lege. In tarile in care anvelopele de iarna nu sunt cerute prin lege, ar trebui sa-ti pregatesti totusi autoturimul pentru temperaturi scazute, lapovita, zapada si gheata. Pentru ca drumurile in conditii de iarna sunt mai periculoase decat in conditii de vara, sa-ti montezi anvelope de iarna sau anvelope pentru orice tip de vreme sunt optiunile cele mai bune. Aceste anvelope au o aderenta si o manevrabilitate mai buna si reduc distanta de franare pe drumuri alunecoase.
Sa te echipezi cu anvelope de iarna sau anvelope pentru orice tip de vreme este cea mai buna optiune pentru ca aceste anvelope au o aderenta si o manevrabilitate mult mai buna si reduc distanta de franare pe drumuri alunecoase. It recomandam sa-ti echipezi masina cu patru anvelope pentru orice tip de vreme. Nu uita ca franarea se face cu toate cele 4 roti. Folosind tipuri diferite de anvelope pe acelasi vehicul poate duce la dezechilibre si scade manevrabilitatea masinii in conditii de vreme rea. Din acest motiv iti recomandam sa-ti echipezi masina cu patru anvelope Michelin si cu o roata de rezerva in portbagaj, tot Michelin.
Daca esti pregatit ai putea chiar sa te bucuri de condusul pe timp de iarna. Anvelopele de iarna Michelin Alpin sunt o alegere buna in tarile in care este obligatoriu sa ai anvelope de iarna. MICHELIN CrossClimate este o anvelopa de vara cu certificare de iarna, care poate fi folosita in conditii de iarna. De fapt, legislatia anvelopelor de iarna din unele tari europene permite folosirea anvelopelor de iarna si anvelopelor all season, dar in caz de conditii de iarna extreme ( zona montana, gheata si zapada), Michelin recomanda echiparea masinii cu anvelope de iarna
Ca sa gasesti cea mai potrivita anvelopa de iarna pentru masina ta, va recomandam sa folositi selectorul de anvelope Michelin.
Cum recunosti o anvelopa de iarna.
Anvelopele de iarna sunt obligatorii in unele tari europene care trec printr-o iarna grrea pe o perioada mai lunga de timp, in mod constant. Este nevoie de o adancime a anvelopei de iarna la nivelul minim de 3 mm (mai nou, in unele tari chiar la 4 mm).Pe partea laterala a anvelopa de iarna trebuie sa fie un marcaj M+S ( in unele tari este obligatoriu sa folosesti iarna anvelope cu unul dintre marcajele : 'M&S', 'MS', 'M.S', 'M+S', 'M-s' sau 'Mud and Snow’). Marcajul 3 varfuri muntoase/fulg de nea este unul aditional care se gaseste pe anvelopele M+S si care arata ca anvelopa este facuta sa reziste la conditii severe de iarna si zapada.
LOOOOOL.
Ai dat copy paste la un roman intreg de pe net, dar faca nicio legatura cu intrebarea.
ViviC întreabă: