Hmmm daca ar fi asa usor! In general, daca vrei sa omologhezi anumite componente la o masina, care nu au echipat din fabrica masina sau modelul respectiv, costa foarte, foarte mult. Ex: daca vrei sa omologhezi niste anvelope pe masina ta, care nu s-au pus niciodata pe acel model, trebuie sa echipezi auto cu acele anvelope, se lasa masina la RAR cateva zile, se fac teste de incercari cu ea ( franare, stabilitate, zgomot, putere, etc.etc.), teste care se fac la limita si care, de obicei, nu convin clientului, iar ca, costuri se ridica undeva la 10 000 ron. Testele pot fi pozitive sau negative, asa ca, mult succes!
Unde si cam cat costa?
Pe noile Certificate de Inregistrare nu mai sunt trecute marimele anvelopelor cu care trebuie echipat obligatoriu, autoturismul! Deci, de ce te stresezi degeaba? Nu trebuie decat ca la urmatoarea Inspectie Tehnica Periodica autoturismul sa fie echipat cu noile roti si anvelope!
Hmmm daca ar fi asa usor! In general, daca vrei sa omologhezi anumite componente la o masina, care nu au echipat din fabrica masina sau modelul respectiv, costa foarte, foarte mult. Ex: daca vrei sa omologhezi niste anvelope pe masina ta, care nu s-au pus niciodata pe acel model, trebuie sa echipezi auto cu acele anvelope, se lasa masina la RAR cateva zile, se fac teste de incercari cu ea ( franare, stabilitate, zgomot, putere, etc.etc.), teste care se fac la limita si care, de obicei, nu convin clientului, iar ca, costuri se ridica undeva la 10 000 ron. Testele pot fi pozitive sau negative, asa ca, mult succes!
Buna,
Fa un drum la RAR, in mana cu o hartiuta oficiala de la un dealer. Asta e tot... Simplu, nu?