| CristiiMușat a întrebat:

Sunt în căutare să-mi achiziționez prima mea mașina, și bineînțeles că am foarte multe nelămuriri. Îmi doresc o mașina frumoasă, ușor de întreținut, care sa nu am foarte multe probleme cu ea. Sunt interesat de audi A4 1.9, BMW 320 sau 520 din 2005-2010, dar nu am prea multe cunoștințe tehnice despre ele. Aș dori câteva sfaturi despre ce mașina să-mi aleg, de la cei care dețin sau au deținut aceste mașini și ce părere aveți despre ele, care este mai buna sau mai păcătoasă. Mulțumesc foarte mult.

11 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Daca ai bani multi, cumpara-ti un Hammer, sa reziste.
Daca nu ai bani multi, cumpara-ti o Dacie veche (1300), ieftin, pana ce vei avea experienta proprie ce masina sa-ti alegi si pe care poti invata ieftin ce inseamna o masina si cum se repara ieftin, chiar de tine.

| CristiiMușat explică (pentru Bula):

Nu am bani de Hummer, și Dacia 1300? Serios acum. Am uitat sa precizez că am experiență, lucrez ca șofer pe un Ford mondeo și l-am reparat de atâtea ori de i-am triplat valoarea. Nu cu banii mei pentru că nu este mașina mea, dar ce voiam să spun este că vreau audi sau BMW cu speranța că nu se va strica in fiecare zi câte ceva

suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca vrei o masina usor de intretinut de ce te uiti la masini premium?

| CristiiMușat explică (pentru suntserios):

Mă gândesc că nu poate fi imposibil de întreținut, până la urmă nu este vorba de vreun Lamborghini

| relian a răspuns:

Masina usor de intretinut si buna si sa fii super multumit e una noua laughing

| OldSoul a răspuns:

Eu ti-as recomanda un A4B6, cu motor AWX sau AVF, sunt masini foarte bine facute, conduc de 2 ani o masina cu o astfel de motorizare si sunt foarte multumit, problema e ca piesele (in special bratele) sunt ceva mai scumpe daca vrei calitate, dar in rest nu prea ai ce reprosa la o asemenea masina daca stii cum sa o alegi.