Taxa de la RAR e de 607lei.
Taxa de noxe nu exista.
Restul taxelor pe care mai trebuie sa le platesti sunt undeva pana in 300-400 de lei toate adunate, atat cele de la definitive cat si cele de la numere rosii.
La astea se mai adauga cat faci dosarul, cel mai probabil la un birou de acte auto, undeva la 100 de lei.
Si desigur, asigurarea, care probabil e cea mai scumpa.
Actele de care ai nevoie sunt briefurile doua foi, una mare, de tip a4, si una mai mica. Cauti "Briefuri Germania" si o sa vezi cum arata.
Pentru RAR ai nevoie doar de breifuri.
Pentru restul dosarului mergi la un birou de acte auto si te ajuta ei.
Desigur, pentru a-ti face dosarul pe langa briefuri trebuie sa ai si contract/contracte de vanzare cumparare de pe persoana din briefuri, pana pe tine.
Daca scrie ceva de genul pentru dezmembrat, nu o sa poti inmatricula masina respectiva.
De obicei cand masina e casata(pentru dezmembrat), coltul la unul din briefuri este taiat.
Daca vezi asta este un prim semnal de alarma.
Tot odata, daca masina a fost data pentru casat, trebuie sa fie stampilat pe brief ceva de genul "Verwertungsnachweis lag vor".
Daca pe acte e stampilat ceva, recomandarea mea e sa folosesti google translate sa traduci ce e scris in aceea stampila.
Acum, o sa gasesti briefuri in care exista diferite stampile, sau scris mare pe brief ceva anume, trebuie sa traduci ce scrie acolo daca ai semne de indoiala. De obicei cand o masina e radiata de la ei, o sa fie puse unele stampile pe brieful mic. Deci, putintica atentie, tradu ce scrie, sa nu confunzi una cu alta.
RAR-ul e vreo 500 de lei + un Caragiale pierdut printre acte, sa mearga repede treaba.
Nu am auzit de taxa de noxe, poate era vorba de acelasi Caragiale, de care am pomenit si eu. La diesel nu se masoara noxele ci opacitatea gazelor de esapament. Caragiale mai rezolva cate un martor aprins in bord, un pic de fumulet, niste anvelope din 2003... Ca sa nu faci cu revenire.
Nu poti compara niciodata un Logan, fie el si 2022, cu seria 3, Passat, A4, Avensis, Vectra, E-klass samd.
Decat daca esti autist.
Loganul e facut dintr-o coala de tabla si un motor de Clio, in rest e o cheliciune, dpdv tehnic.
Masinile din clasa medie sunt mult mai fine, chiar daca sunt din 1900 toamna.
De aia aleg sa platesc o asigurare mai mare si sa mi asum niste preturi la piese mai scumpe decat sa iau un logan cu care pot sa mor dupa doua zile daca intra un prost in mine
multumesc mult pentru raspuns, din pacate nu pot da funda la doua persoane