Asa cum am explicat, mergi pe incercare, incepi cu unul si apoi cu celalalt.
Urmaresti efectele.
Daca arderea este buna (atunci intra suficient aer, se vede mai putin fumul.
Daca benzina este multa, atunci fumul si puterea creste si trebuie sa dai mai mult aer sa dispara fumul.
Cand merge motorul si incepi sa reglezi, iti vei da seama care reglaj pentru ce este...
N-ai ce face, trebuie sa incerci si sa experimentezi /inveti chiar TU.
Dai drumul la motor si incerci sa reglezi jumat de tura (180 grade) intr-un sens unul din reglaje in gol, duăa care in sarcina (taind lemn). Retii consecintele.
Repeti acelasi lucru cu celalalt reglaj.
La reglajul bun, in relantina, trebuie sa mearga motorul uniform si cu fumul de esapament aproape invizibil, iar la turatie marita, in sarcina, trebuie sa aiba putere buna, sa nu se inece, si sa aiba de asemenea fumul aproape invizibil.
Puterea are daca are suficient combustibil, iar fumul dispare (si puterea este mai stabila) cu cat este mai buna arderea.
Multumesc mult pentru sfaturi o sa incerc ce ati spus dumneavoastra sa reglez jumatate de tura.dar sincer sa va spun nu stiu sigur care este benzina si aerul ca sunt 2 jigloare unul mai lung si mai gros iar altul mai subtire si mai scurt... poate stiti dumneavoastra sa imi spuneti ca funda pe ce ati spus nu pot sa o dau chiar asa de repede...astept sa imi exemplificati care este cel de benzina si cel de aer multumesc
Asa cum am explicat, mergi pe incercare, incepi cu unul si apoi cu celalalt.
Urmaresti efectele.
Daca arderea este buna (atunci intra suficient aer, se vede mai putin fumul.
Daca benzina este multa, atunci fumul si puterea creste si trebuie sa dai mai mult aer sa dispara fumul.
Cand merge motorul si incepi sa reglezi, iti vei da seama care reglaj pentru ce este...
intpu întreabă: