| Alexie_Florin_1995 a întrebat:

sunt nou aici in comunitate.bun deci am si eu o intrebare pentru cei ce se pricep pe partea de mecanica la reglare carburatoare de drujba.Eu am o drujba ruseasca recent luata de la un baiat iar de cand am luat-o cand o pornesc sta pornita cateva secunde si chiar daca nu o accelerez sau o accelerez se opreste.Am auzit ca, cauza ar fi din carburator ca baga prea mult aer si prea putina benzina si de aceea se opreste caci nu isi face arderea cum trebuie in capul pistonului.Mentionez important ca drujba este dinaceea cu coarne si nu imi apare in dreptul la jigloare care este aerul si care este benzina H l ceva de genul asta fata de cum apare la celelalte drujbe, mai mentionez ca are decat 2 jigloare unul in mai lung si mai gros iar altul mai subtire si mai mic si nu stiu din acestea 2 care este aerul si benzina ca sa pot sa reglez ca nu prea ma pricep pe partea de mecanica chiar asa bine.Astept un raspuns de la voi cei care stiti cum s-ar regla un astfel de carburator.Multumesc astept cat mai multe raspunsuri.Dau funda pentru cel mai complet si clar raspuns. Florin

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Asa cum am explicat, mergi pe incercare, incepi cu unul si apoi cu celalalt.
Urmaresti efectele.
Daca arderea este buna (atunci intra suficient aer, se vede mai putin fumul.
Daca benzina este multa, atunci fumul si puterea creste si trebuie sa dai mai mult aer sa dispara fumul.
Cand merge motorul si incepi sa reglezi, iti vei da seama care reglaj pentru ce este... happy

2 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

N-ai ce face, trebuie sa incerci si sa experimentezi /inveti chiar TU.
Dai drumul la motor si incerci sa reglezi jumat de tura (180 grade) intr-un sens unul din reglaje in gol, duăa care in sarcina (taind lemn). Retii consecintele.
Repeti acelasi lucru cu celalalt reglaj.
La reglajul bun, in relantina, trebuie sa mearga motorul uniform si cu fumul de esapament aproape invizibil, iar la turatie marita, in sarcina, trebuie sa aiba putere buna, sa nu se inece, si sa aiba de asemenea fumul aproape invizibil.

Puterea are daca are suficient combustibil, iar fumul dispare (si puterea este mai stabila) cu cat este mai buna arderea.

| Alexie_Florin_1995 explică (pentru Bula):

Multumesc mult pentru sfaturi o sa incerc ce ati spus dumneavoastra sa reglez jumatate de tura.dar sincer sa va spun nu stiu sigur care este benzina si aerul ca sunt 2 jigloare unul mai lung si mai gros iar altul mai subtire si mai scurt... poate stiti dumneavoastra sa imi spuneti ca funda pe ce ati spus nu pot sa o dau chiar asa de repede...astept sa imi exemplificati care este cel de benzina si cel de aer multumesc

| Bula a răspuns (pentru Alexie_Florin_1995):

Asa cum am explicat, mergi pe incercare, incepi cu unul si apoi cu celalalt.
Urmaresti efectele.
Daca arderea este buna (atunci intra suficient aer, se vede mai putin fumul.
Daca benzina este multa, atunci fumul si puterea creste si trebuie sa dai mai mult aer sa dispara fumul.
Cand merge motorul si incepi sa reglezi, iti vei da seama care reglaj pentru ce este... happy