| Serban_Albu_1994 a întrebat:

Un amic a vazut pe internet un anunt al unui tip care vinde un Logan, dar care e intr-o stare jalnica rau de tot.E fabricata in 2005, a facut taximetrie, drept dovada ca are si inscriptii, un kilometraj de 550.000 km, este precizat in anunt ca e nepornita de peste 2 ani.E la mine in oras si am vazut si eu, e prafuita toata, nici nu mai vezi in interior.Rugina cat cuprinde,praguri mancate,aripile spate sunt umplute cu chit, contraripile sunt inflorite si ele, farurile sunt matuite iar stopurile sunt inegrite, masina e varza..Omul e un maniac, in sensul ca a mai luat rable pe care le a facut sa mearga dar nu aratau in halul asta.I s-a pus pata sa o cumpere si sa bage niste bani in ea.Actualul proprietar, un tiganus care a facut taximetrie si inca face, cred, cere pe ea 800 euro.O vinde pentru a a circula ori pentru dezmembrare.I-am zis ca nu merita dar el nu a vrut sa ma asculte.La prima vedere trebuie sa schimbe pragurile probabil si interiorul,aripile spate sa o repare pe burta ca si acolo e ruginita destul de rau,contraripile,faruri, chedere vopsit jante, parbriz pentru ca e fisurat si nu ma indoiesc ca ar avea si problem tehnice dat fiind kilometrajul si timpul de paragina, repet cunosc masina si nu s-a umblat cu ea in ultimii 2 ani.Si nu in ultimul rand o vopsea noua.Totul,facut cum trebuie cam cat ar duce aproximativ, facut la reprezentanta Dacia, eu pe Cielo am dat peste 2000 euroi, pentru reparatii asemanatoare.Astept raspuns

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Bani aruncati degeaba pe un morman de rugina si un motor mult prea obosit

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pai numai tabla o sa il duca peste 1500euro...
Mai pui si revizia partii de rulare (suspensie/directie/rulmenti/discuri), mai bagi 1000e doar sa o faci de ITP.
Daca motorul si cutia sunt varza, gandeste-te cat mai costa si alea... Ma indoiesc ca la 550. 000km mai merge motorul in parametri, desi am avut Logan cu 400. 000km, si mergea impecabil.
Facut tot la reprezentanta, te usuca efectiv. Am un prieten cu Logan 2015 in garantie, care plateste in jur de 800 de lei la reprezentanta doar pentru schimb de ulei si filtre.
Parerea mea este ca masina aia merita maxim 500e, ca sa fie facuta la 'particular', pe planul asta:
-1000-2000 lei tinichigeria (burta, praguri, reparat aripi)
-1500-2000 lei vopsea noua (includem aici si parbrizul)
-piese din dezmembrari in locul celor 'terminate' (telescoape, fuzete, arcuri, un radiator, demaror... d'astea banale dar scumpe noi).
O duci la un garaj cum am eu, si cu 2-3 oameni iese o masina ok, cu conditia sa fie motorul in stare ok. Daca nu e, mai dai vreo 700-1000 lei si pentru a-l schimba, cu unul din dezmembrari, dar sub 300. 000km.
Nu am mai lucrat la un Logan de mult, dar ca fapt divers, am auzit ca nu se mai fabrica piese aftermarket pentru ele, si ajungi sa dai 200-300 lei pe o aripa de fata, pentru modelele alea 2004-2008. Deci nu prea e amuzant sa iei o epava, in momentul de fata.
Si a mea a fost taxi, nici nu mergea drept pe drum cand am luat-o, atingea o roata in prag de jocul pe care il avea, se spargeau rulmenti pe banda rulanta, dar macar era din 2009, fara rugina, si cu un motor excelent. M-a costat in jur de 700e, si am mai bagat multisor in piese, manopera n-am platit. Am ajuns probabil pe la 1200-1300e, si am vandut-o inapoi tot cu banii astia, deci am 'pierdut' manopera la ea, dar nu imi pare rau, ca m-am folosit de ea o perioada, si chiar mi-a placut ideea de masina destul de noua.

| Serban_Albu_1994 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Baiatul are bani, dar vrea sa il bage la reprezentanta.Acolo cat l ar costa?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Serban_Albu_1994):

Am zis in prima parte a mesajului, 1500-2000e doar caroseria, adica sudat, vopsit, izolat, si inca vreo 1000e revizia mecanica. Asta daca motorul si cutia sunt in stare buna.
Nu are absolut nici un sens sa faci asa ceva, cand un Logan 1.4 sub 200. 000km costa 1500-2000e, in stare excelenta.

| TudyCFR a răspuns:

Sa bagi banii intr-un logan nu merita si nu iti pot oferi un pret pentru ca nu este o masina de piata care sa aiba pret si sa valoreze ceva daca o repari. Deci cel mai bine isi ia direct una buna.