Pai numai tabla o sa il duca peste 1500euro...
Mai pui si revizia partii de rulare (suspensie/directie/rulmenti/discuri), mai bagi 1000e doar sa o faci de ITP.
Daca motorul si cutia sunt varza, gandeste-te cat mai costa si alea... Ma indoiesc ca la 550. 000km mai merge motorul in parametri, desi am avut Logan cu 400. 000km, si mergea impecabil.
Facut tot la reprezentanta, te usuca efectiv. Am un prieten cu Logan 2015 in garantie, care plateste in jur de 800 de lei la reprezentanta doar pentru schimb de ulei si filtre.
Parerea mea este ca masina aia merita maxim 500e, ca sa fie facuta la 'particular', pe planul asta:
-1000-2000 lei tinichigeria (burta, praguri, reparat aripi)
-1500-2000 lei vopsea noua (includem aici si parbrizul)
-piese din dezmembrari in locul celor 'terminate' (telescoape, fuzete, arcuri, un radiator, demaror... d'astea banale dar scumpe noi).
O duci la un garaj cum am eu, si cu 2-3 oameni iese o masina ok, cu conditia sa fie motorul in stare ok. Daca nu e, mai dai vreo 700-1000 lei si pentru a-l schimba, cu unul din dezmembrari, dar sub 300. 000km.
Nu am mai lucrat la un Logan de mult, dar ca fapt divers, am auzit ca nu se mai fabrica piese aftermarket pentru ele, si ajungi sa dai 200-300 lei pe o aripa de fata, pentru modelele alea 2004-2008. Deci nu prea e amuzant sa iei o epava, in momentul de fata.
Si a mea a fost taxi, nici nu mergea drept pe drum cand am luat-o, atingea o roata in prag de jocul pe care il avea, se spargeau rulmenti pe banda rulanta, dar macar era din 2009, fara rugina, si cu un motor excelent. M-a costat in jur de 700e, si am mai bagat multisor in piese, manopera n-am platit. Am ajuns probabil pe la 1200-1300e, si am vandut-o inapoi tot cu banii astia, deci am 'pierdut' manopera la ea, dar nu imi pare rau, ca m-am folosit de ea o perioada, si chiar mi-a placut ideea de masina destul de noua.
Baiatul are bani, dar vrea sa il bage la reprezentanta.Acolo cat l ar costa?
Am zis in prima parte a mesajului, 1500-2000e doar caroseria, adica sudat, vopsit, izolat, si inca vreo 1000e revizia mecanica. Asta daca motorul si cutia sunt in stare buna.
Nu are absolut nici un sens sa faci asa ceva, cand un Logan 1.4 sub 200. 000km costa 1500-2000e, in stare excelenta.
Sa bagi banii intr-un logan nu merita si nu iti pot oferi un pret pentru ca nu este o masina de piata care sa aiba pret si sa valoreze ceva daca o repari. Deci cel mai bine isi ia direct una buna.
anonim_4396 întreabă: