Începător în ale tranzacțiilor, să înțeleg.
Treaba funcționează așa: orice defect în momentul vânzării valorează o reducere cât maximul costului de reparație.
Degeaba spune omul că e doar freonul dus, tu calculezi cam așa:
-freon 300 lei
-radiator nou 300 lei
-cuplaj compresor 100-300 de lei
-manopera 200 lei.
Deci îi scazi 250 de euro din preț, ori consideri că mașina nu are AC.
Am vorbit cu omul si a spus că acceptă un test autorizat ca să mă conving că nu are freon
Lipsa freonului nu garantează că e singura problemă.
Chiar dacă ar fi un sistem perfect funcțional, lipsa freonului înseamnă în primul rand o pierdere. S-ar putea să aibă radiatorul spart. Pe undeva sigur scapă. Există un aditiv de stopare a pierderilor mici, mie mi-au cerut 200-250 de lei pentru el. Deci ajungea încărcarea la 500 de lei, tot fără garanții. Radiatorul nou costa cât acea soluție.
Mai sunt multe componente scumpe și greu de înlocuit, cum ar fi supapa, vaporizor, uscător, conducte, senzor presiune, modul de comanda.
Mai mult ca sigur e un tepar, daca era de buna credinta incarca el instalatia cu freon e 100-150 e lei, deci e un mincinos si sigur AC are probleme, compresorul defect costa destul de mult.
Pe de alta parte nu ii inteleg pe astia care vand ceva si-s de buna credinta de aceasta data dar le sta in gat 150 de lei
E pana in 150 lei incarcarea cu freon.
daca asta e singura problema a instalatiei sa o repare