| Anonimus19191 a întrebat:

Salut TPU. Vă rog să mă ajuți cu o lămurire. Am căutat pe net înainte dar nu am găsit un răspuns care să mă lămurească...
Am un Seat leon din 2010, facelift.
Motorizarea este 1.4 tsi, cod CAXC mai exact. Cel care e cu mai puține probleme din ce am înțeles.
Am mașina de aproximativ 3 luni, însă de două zile observ că scuipă ulei pe evacuare... Turbina funcționează în parametri optimi, verificată și pe diferite testere, OBD uri. Am schimbat acum 4 zile ambreiajul, totul merge perfect, nu bate nimic, nu se aude nimic ciudat la motor. Mașina (motorul) are 211413km actuali, reali și verificați. Menținerea că bujiile trebuiesc schimbate căci sunt într-o stare destul de proastă, dar nu cred că are vreo legătură. Nivelul uleiului este scăzut, urmează să completez. Schimbul de ulei și filtre a fost făcut la 207.014 km, acum o lună aproximativ. Altă mențiune ar fi că distribuția e cam pe ducă, mecanicii mi-au spus și arătat că am scurgeri de ulei, de la distribuție. Luna viitoare o schimb. Plus racordul dintre finală și intermediară de la evacuare e aproape praf, e mâncat și mecanicii au spus că e normal, fiind benzinar și lucrând la temperaturi mari, e 50 de lei, îl schimb zilele astea.
Pe scurt, astea sunt toate problemele... Mă puteți ajuta cu problema cu uleiul? Trebuie segmentat motorul? Un sfat?
Mulțumesc anticipat happy