| IntIonut a întrebat:

Salut TPU! Vin și eu cu o problema la un audi A4b8.5 cod motor ACJCA 2.0 143 CP DIN 2013, in urma cu 2 luni am făcut schimbul de ulei din cauza apariției senzorului de ulei scăzut iar acum după intervalul asta de timp cred că am parcurs undeva la 2500-3000 km,iar acum iar mi s-a aprins sa completez cu un litru de ulei,menționez că pe MMI îmi indica ulei scăzut,a mai avut toane când arăta mai mult sau mai puțin,nu are scurgeri, as vrea niste păreri, cei care mi-au schimbat uleiul in urma cu 2 luni mi-au zis sa schimb pompa de ulei că de acolo vine problema dar nu am vrut că mașina se comporta foarte bine, nu are zgomote la motor plus că nu au pus nici un tester nu au făcut test cu manometru la ulei, sa schimbi o pompă după ureche mi se pare cam aiurea.

5 răspunsuri:
| KovacsB a răspuns:

Trebuie clarificat mai intai daca este senzorul de nivel sau cel de presiune.
Daca consuma ulei nu are nicio legatura cu pompa de ulei poate fi de la turbina, sau probleme serioase la motor.nu vezi fum albasrtru in spate deoarece il retine filtrul de particule dar cat de curand o sa se infunde si acela si o sa inceapa problemele.

| IntIonut explică (pentru KovacsB):

Acum ceva timp in urma a dat niste semne de fum scurt la accelerare mai agresiva

| IntIonut explică (pentru KovacsB):

Acum ceva timp in urma a dat niste semne de fum la accelerare mai agresiva.

| IntIonut explică (pentru KovacsB):

Acum ceva timp in urma a dat niste fum la accelerare mai agresiva.

| KovacsB a răspuns (pentru IntIonut):

Asigura-te ca nu accelerezi agresiv cu motorul rece, trebuie sa astepti ca apa sa ajunga la 90.