Ce naiba e motiv sa fii innebunit dupa 2 cazane cu 15 cai? la inaltimea ta cu kit-ul potrivit poti rupe R1. ce e asa fandoseala?
eu pe cbr stau pe varfuri, dar nici nu reglez suspensia. daca o setez cum trebuie ating cu toata talpa. daca imi iau kit de coborare stau si cu genunchii flexati. dar si asa pe varfuri, plec inclinat pe ea. problema e cand opresti sa nu opresti in denivelari sau gropi. atat. in rest orice motor se poate modifica. pui kit de lasare se mai duce 2-5 cm. poti pune sa mai ingusta, automat cracii tai or sa stea mai drepti.
ia tu de permis si nu-ti mai face griji in privinta inaltimii. stiu femei mai scunde ca tine pe kawasaki er6n si merg de le indoaie pistoanele
Mersii mult. dar am auzit ca e mai ok sa incepi pe un motor cu o capacitate cilindrica de 125 cmc daca esti incepator.
Vrajeli. intr-un final mana ta e comandata de creierul tau. daca te stii retardat mai bine incepi si ramai pe 125. daca te stii om cumpatat ai 2 sanse: ramai asa, poti incepe si pe 600, varianta 2: viteza te fura si nimeresti in garduri. eu cu masina nu am depasit niciodata 130. cu motorul la 5000 km facuti am rupt autostrada cu 270.
diferenta este ca iarta greselile daca pierzi mana in gaz din greseala. acolo poti modifica doar mansonul sa prinda cuplu mai tarziu, si iti iarta greselile.
parerea mea? nu mai pierde banii pe 125 cmc. du-te tata ia-ti un 600, preferabil injectie (carburatia e mai violenta), ceva naked sau sport-touring pentru inceput. dupa aceea 600 SS daca iti plac, pe urma 750 si intr-un final 1000.
sau incepi cu 1000 si du-te la TNG sa iti scoata caii sau sa iti modifice computerul de bord sa plece mai usor motorul. tot aia
mana TA e pe maneta de gaz.
sNukki întreabă:
anonim_4396 întreabă: