Nu, nu merita.
Piesele si manopera sunt foarte scumpe, mai ales in Germania, iar pretul masinii pe piata este cu doar vreo 1000 euro mai mare.
Masina probabil are cutie de viteze DSG, iar 'ambreajul defect' ar putea fi de fapt o alta defectiune, iar cutiile DSG sunt aproape imposibil de reparat, fiind foarte complicate, mai ales pe partea electronica.
Eu mi-as vedea de treaba, nu as cumpara o masina defecta.
Prima data voiam sa dau un cu totul alt raspuns, dar analizand mai bine, masina merita banii.
Cam 200€ te costa convertizorul(ambreajul, unul sh), plus montajul 50€, mai platforma inca 500 de euro.
Sa ziceam ca te costa 4000€ adusa acasa si cu reparatiile aferente, daca masina este buna in rest, da, merita banii.
O masina de acest gen se vinde undeva intre 4500€-5500€ aici, deci, ar merita banii.
Acum, doar sa nu aibe si alte probleme mai costisitoare.
Convertizorul e una iar ambreajul la DSG este alta.
Reparatia costa cam 3500 lei -4000 depinde la cine o faci.
O aduci in tara pe platforma si o faci de 4500.
Dar daca esti sigur ca are doar 200. 000km merita.
Ce vezi pe la noi pe strazi au peste 400.000 -500.000 dati inapoi la 160.000
A fost un caz mediatizat de un Passat din 2011 cu 613.000 dati la 63.000
Dar un DSG nu pica la 200.000 sigur are mai multi
https://inspectorauto.ro/......-dsg-2015/
https://www.ecstuning.com/......2e398029b/
https://www.auto-bild.ro/......88083.html
Ai grija, este un motor recunoscut pentru probleme.
Este cod motor BKD, 140cai. O sa iti manance ulei, o sa pice injectoarele, o sa pice turbina, volanta, etc.
si nu se simt ca 140cai.
Ca, consum ar fi undeva la 6 in exterior, mers calm.
Navigatia este una tip RNS-E, daca este cea color. Este extrem de greu de configurat un traseu, mai sfant e waze'u, oricum navigatia fiind pusa jos cam mereu trebuia sa iti iei ochii de la drum.
Ca fapt difers, nu exista motor BKD pe A4.
Daca e sa dau cu presupusul fie e BLB (2 axe) fie BPW (un ax).
Au codurile de motor diferite. Motoarele sunt identice. Ce e pe vw e si pe audi, skoda, seat, etc. (Motoarele low-cost), nu cele de perfomanta. Rs, s, r, etc.
Pai are cutie automata si s-a dus ambreiajul? La 3000 de euro e cam ieftin sigur mai are alte probleme