Ca de obicei, 14 păreri "pistol cu apă". Foarte culți pasionații de aici, mai bine ar juca solitaire.
1. Emblema TSI este falsă, aceasta aparține motoarelor de generație mai nouă; vechiul turbo este notat cu 1.8t pe hayon.
2. La 125cp este 20V aspirat, fără turbo, dar există posibilitatea ca proprietarul să fi zis 125cp în loc de 125kw, ceea ce ar însemna 168-170cp.
3. Roagă proprietarul să îți dea seria de sașiu și/sau codul motor, asa afli exact ce motor este.
Nu îți recomand varianta "aspirator", 1.8t e un motor foarte bun, nu mai face vag asa ceva de mult.
Masina Nu are turbo, proprietarul este un om mai bătrân și din ce mi-a zis prietenul meu a inteles el gresit cand a explicat. Are 125cp 20v și cică se comporta aproape ca 1.8T masina pe care o am eu
Parerea mea prin deductie cu alte modele de la aceeasi gama este ca nu are turbo, dar este un motor decent ca si putere are si zvac
Mai bun ar fi asta daca masina e ingrijita decat un turbo forjat cu 25 de cp in plus
Am gasit si eu ca e acel model produs intre 1996-2000, dar nicio specificatie daca e supra-alimentat motorul sau nu.
Daca vrei sa fii sigur te duci cu seria de sasiu la orice magazin de piese auto si iti spune din program daca are turbo sau nu.
Daca acel TSI ar fi corect de fabrica ar insemna ca masina are turbo, dar nu uita ca poti cumpara o chestie de asta de lipit cu Tsi la 20 de lei si sa o lipesti, la fel ca aia de scrie ca au audi S6 si ei au un amarat de A6 vechi
Masina are turbo, nu aici e problema. Intrebarea mea este de ce ai merge spre o masina veche de 20 de ani care mai este si diesel? Banuiesc ca un 2k euro sau pe acolo tot ti-a cerut pe ea, am asa o presimtire. Desi am tot Skoda si sunt foarte multumit de masina, nu as alege una atat de veche cand sunt masini pe la un 2008+ foarte accesibile la pret si au si consum mai scazut decat modelele vechi.
Masina este benzina, vreau un proiect cu ea+o sa dau o masina fara fiscal pentru ea