| nucontez a întrebat:

Vreau sa cumpar un bmw 318i ursulet pe benzina 1000EUR in stare buna.Ce ziceti se merita? Sunt incepator si am permis de prin 2 martie anul asta.Mai are careva o astfel de masina? astept pareri in legatura cu consumul si taxele la ea.

8 răspunsuri:
neluL
| neluL a răspuns:

Daca esti incepator ia-ti masina cu tractiune fata! (te omori cu masina aia)
Daca mergi sport cu ea ajungi si la un consum instant de 22-24 litri la 100 km pentru modelul 320.In medie ai un consum de 10-12litri. Asta e masina de drifting. In functie de motorizare ai si consumul pentru modelele 316, 318, 320, 520. Taxele sunt tot in functie de motorizare. Ele se vand pe la 800 euro/chiar si 700.In targuri gasesti destule la 900 euro/negociabil.

| ZOB a răspuns (pentru neluL):

Nu ca e masina de drifting, fii serios, e o masina ca orice alta masina cu tractiune spate. Eu dupa scoala de soferi am mers pe Dodge Charger(in state) si te obisnuiesti chiar repede si e mai placut sa simti tractiunea pe spate. Cat de mult mi-ar place ursuletul ala de bmw, nu ti-l recomand pentru ca o sa consume si ai sa stai mai mult sa o speli si sa iti faci poze pentru facebook cu ea. Parerea mea? I-ati o honda. Civic, crx gasesti bune.

| neluL a răspuns (pentru ZOB):

E o masina tentanta sa te dai la ea! E o masina care te intepeneste in scaun daca te dai la ea..si pentru un incepator, Prin 96 am avut una cu motor de 2500 benzina si la vremea aceea aveam de 4 ani permis..nu-ti mai zic ce am facut cu ea big grin dar ce nu am facut cu ea (cauciucuri noi de trei ori pe an, era benzina mokka.) Eu vad alt fel masina asta happy Nu il sfatuiesc sa nu si-o cumpere dar e MARE sugativa.

| nucontez explică (pentru neluL):

Asa m-am gandit si eu ca o sa consume mult bestia aia.am vazut cum arata, se duce tare, nu pare sa aiba probleme de asta v-am cerut parerea

| neluL a răspuns (pentru nucontez):