Eu nu aș da bani pe o mașină la care s-a lucrat la lonjeroane; înseamnă că accidentul a fost foarte puternic și pot rămâne și alte urme sau la fel de bine e posibil să nu se fi păstrat forma corectă a paralelogramului (dintre roți).
La euro 4, de 10 ani, taxa cred că e suportabilă.
La RAR nu ai ce probleme să ai - am înțeles că acum nici nu mai e nevoie de autentificare pentru transfer de proprietate.
Ca preț? undeva în zona 10000 lei. Sau atât aș fi eu dispus să ofer maxim pe așa ceva.
Depinde cum a fost intretinuta. Daca a fost foarte lovita vorba lu mihai69, mai mult de 10.000 RON nu. Daca era nelovita si intretinuta doar la reprezentanta atunci puteai sa mergi spre un 3000 Eur + taxa.
In primul rand, nu prea ai de ce sa ajungi cu masina la RAR, pentru ca autentificarea nu mai e necesara la schimbarea proprietarului.
Eu am facut in decembrie autentificarea la a mea (atunci era obligatorie), am primit certificatul, si abia anul asta am "observat" ca masina are lonjeroanele de pe spate reconstruite.