1. Atat timp cat scuterul trage si nu scoate fum nu are rost sa te uiti la km, in cel mai rau caz ii faci setul motor si ai scapat de toate problemele, acum depinde si de ce scuter, la unele gasesti mai des piese la altele nu.
2.Nu te risca sa cumperi scuter asa de departe, cauta ceva in zona ta, si deplaseaza-te sa-l vezi, daca-l iei din celalalt colt al tarii e foarte posibil sa fii inselat, iar eu unul ca un posibil vanzator nu as accepta sa trimit un scuter prin curier deoarece in caz de cumparatorul e neserios trebuie sa platesc eu din buzunarul meu costul transportului undeva la 200 de lei.
3.Da, merita, atat timp cat este functional, daca este stat de ceva timp vei mai avea de investit ceva bani in el in cazul in care nu porneste.
4.Conteaza sa fie scuterul bun, eu am scuter din '99 cu peste 14. 000km si porneste foarte usor trage bine, ce e drept i-am schimbat pistonul si segmentii imi parea ca iese cam mult fum, dar mergea si inainte de asta fara probleme.
5. Am avut chinzesc, cumparat sh, cumparat deoarece am primit in banii aia inca un motor nou de rezerva, dar in acel timp am bagat in el inca 5 milioane in piese, se ducea capacul de la pedala, racul, semiluna si bendix-ul, plus ca uneori mai pica si cdi-ul si are unii senzori care creaza probleme, am schimbat mai multe la el, pana la urma l-am dat si am luat un Yamaha de care-ti spuneam mai sus.
6. Sa fie functional, sa traga bine, sa porneasca la prima pedala si desigur sa aiba acte si motor pana in 50cmc sa-l poti inmatricula la primarie, altfel e cam complicat si nu merita sa-l cumperi.
7.Da, ar fi bun atat timp cat kilometrajul este functional, la unele se defecteaza acel "melc" care inregistreaza km si de asta e posibil sa aiba km putini la acel an.
racheta666 întreabă: