Prima data faci cursurile de legislatie, apoi trebuie sa promovezi un fel de simulare de examen. Profesorul de legislatie (in multe cazuri sunt fosti politisti) trebuie sa-ti semneze dosarul, in sensul ca ai invatat si inteles legislatia.
Apoi, incepi orele de conducere.
Inainte de legislatie, trebuie sa iti faci fisele medicale.
Masina va fi in functie de instructorul pe care il alegi, sau cu care vei fi repartizat, daca nu cunosti pe unul anume.
Eu cand m-am apucat de scoala cunosteam instructorul, si am luat legatura cu el, el m-a dirijat spre celelalte demersuri (fise medicale, legislatie, si examene).
In alte scoli, insa, ti se spune de la sediu ce ai de facut, si te descurci singur cu fisele medicale si examenul teoretic (sala).
In teorie trebuie sa faci orele teoretice de legislatie, pe urma dai un examen numit iesirea din scoala si apoi treci la condus. Acum prezenta la respectivele cursuri nu e obligatorie la toate scolile. depinde.
masina ti-o alegi in functie de instructorul pe care il alegi sau la care esti repartizat
Depinde de scoala de soferi.
Daca e o scoala buna si respectata, atunci nu te baga la condus pana nu ai un anumit numar de prezente la orele de legislatie. Eu am facut 3 saptamani legislatie si abia dupa m-a bagat la condus, asta prin septembrie. Din cate stiu eu nu poti alege masina pe care faci pentru ca probabil de cand te-ai inscris ai fost distribuit unui instructor care are o anumita masina. Ti-am zis, difera de la o scoala la alta. Dupa legislatie dai un test(de cele mai multe ori formal) ca sa treci la condus.
Marianz întreabă: