Deci. Pentru drifturi ai nevoie de tractiune spate. Ambreiajul il poti folosi daca ai o masina buna. Apesi scurt ambreiajul, fara sa lasi acceleratia. Daca ai putere mare, rotile se vor roti in gol, si tu poti initia driftul. Cat despre donuts... Stai pe loc, virezi maxim dreapta/stanga si apesi acceleratia maxim
Pai si frana de mana? eu stiam ca este ceva de baza in drift.
In timpul mersului tii acceleratia apasata si in acelasi timp apesi ambreiajul?
)) vai de capul tau. Asa poti sa faci si power-shifting, dar banuiesc ca nu ai auzit de asta, sau de quick-shifting. Un taran care nu stii decat cum se porneste masina de pe loc, daca macar stii asta. E adevarat, pilotii de drifturi folosesc frana de mana, doar ca masinile lor sunt modificate special pentru asta.
Spre deosebire de tine, eu am permis si o masina de care nu imi pot bate joc, virginelule...
La drift folosești constant ambreiajul, accelerația și frâna de mână. E foarte solicitant și ai nevoie de coordonare foarte bună.
Nu,ambreiajul il scoti si il lasi acasa, ce intrebare este asta? Ai mai condus, stii ce face ambreiajul?
Si daca de exemplu conduc o masina mai slaba cum ar fi un logan sau mai rau o dacie folosesc aceeasi metoda? ambreiajul este obligatoriu pentru a initia driftul? Si depinde de tuningul masinii ca sa pot face drifturi lungi, la fel si cerculetele? ( ma refer sa tin contra si sa ma invart asa cateva ture bune fara sa trebuiasca schimb directia volanului sau mai stiu eu ce.
Merge si la dacie dar sa fie tunata si sa tina, eu am mers pe dacie si e ok..cand faci un viraj tragi frana de mana si invarti volanul in acelasi timp, dupa ambreiajul ca ti se blocheaza rotile spate... daca esti in mijlocul unui drift si vrei sa maresti turatia motorului tii un picior pe acceleratie si cu celalalt apesi scurt ambreiajul e super misto sa faci drift)
Adica rotile se blocheaza de la frana de mana, pai si daca o tin timp de 1 secunda si dupa o eliberez? e neaparat nevoie de ambreiaj la driftul cu frana de mana?
Cu o mașină cu tracțiunea pe față, nu poți face cerculețe, doar o târâială ieftină cu frâna de mână.
Pentru drifturi reale și cerculețe, merge numai tracțiunea pe spate.
La cerculete accelerezi usor in treapta I pana la turatie cand masina are o putere suficienta sa arunce spatele...se ia viraj stanga sau dreapta si se face kick-down (accelerare brusca pana la podea) dupa care masina se tine din "sprituri"...stiu cate cv de la prietenul meu ca e expert))
Cum adica ''sprituri''? nu prea am auzit asa ca nu stiu exact ce inseamna.
Din cate stiu eu se fac fara ambreaj. Anbreajul il folosesti doar daca schimbi viteza imainte sau dupa.