Motorul sigur nu pateste nimic. Poate eventual daca e pe duca cureaua de distributie dar presupun ca e ok. La o cunostinta i-o murit de 20-30 ori motorul in intersectie ( nu stiu cum) si masina respectiva inca merge bine in ziua de azi.
Daca se opreste sau pleaca mai cu trepidatii, nu se intampla mare lucru.
Daca incepatorul o conduce mereu, se cam infunda EGR, turbina, admisia, eventual DPF-ul (daca are). Si injectoarele fac figuri de obicei, la mersul incet.
Se strica la incepatori pentru ca fac drumuri scurte cu viteza mica. Dieselurile de 2 litri au o herghelie de cai, trebuie alergate 80% din timp, ca sa stea departe de service. Altfel se umplu de depuneri.
Salut... dupa vreo cateva faze de genul asta, cam nimic. daca o face de sute de ori cel mai probabil primul lucru ce o sa cedeze e ambreiajul sau volanta. Sa te gandesti numa la o masina de scoala de sofer ( unele au si 2.0 TDI)... chiar si acelea cu zeci de incepatori nu patesc nimic dintr-o data.
Vreo 13 faze de genul ti se par multe? Sa zicem 13 inecari cam la 3-4 saptamani. Doar abreiajul si volantul se duc? Nu se crapă nimic in motor?
Motorul sigur nu pateste nimic. Poate eventual daca e pe duca cureaua de distributie dar presupun ca e ok. La o cunostinta i-o murit de 20-30 ori motorul in intersectie ( nu stiu cum) si masina respectiva inca merge bine in ziua de azi.
bikesports2 întreabă: