Salut!
Sunt un posesor de scuter, deci stiu ce iti voi spune!
Nu trage. poate ai ceva probleme la carburatie.
Toba..are un rol determinant in functionarea motorului,prin ia motorul scapa de gaze,si fabricantul a contat pe o blocare a puterii motorului,prin gatuirea evacuarii gazelor,adica prin orificii mic de evacuare,la cilindru,chiar pe iesire,daca te uiti atent,vei vedea ca orificiul de unde ies gazele nu este perfext rotund,are un mic umar din turnare,apoi la iesirea din toba,este o teava mica pe unde iese fumul,acea ar trebui normal sa fie mai mare in diametru.
Toba o cureti demontata,intoarsa cu teava de legatura in jos,apoi prin lovirea delicata totusi,cu un ciocan de plastic sau de lemn,pril lovire se desprinde din ea rugina,calamina, particulele prinse de peretii ei, apoi o poti astupa la un capat spre evacuare gaze, astupi cu un dop de lemn si torni in interior solutie de decolmatat, 1 litru.o gasesti la piese auto,agiti puternic,apoi o lasi asa peste noapte,cu dopul in jos,asa plina. Apoi prin miscari,smuncituri etc cauti a spala interiorul,cand crezi ca este gata,o rastorni cu dopul in sus,atentie va curge o mizerie neagra, si lipicioasa, apoi scoti dopul si la fel golesti bine.
poti clati cu benzina putina, ambele si intrarea si iesirea.O atani apoi cu evacuarea in sus(unde ai bagat dopul) si o lasi sa se scurga bine.
Nu o pune pe scuter si imediat sa o pornesti deoarece gazele incandescente din motor, iti pot provoca explozii in toba etc.
Puterea...o poti mari..doar prin marirea turatiei,scoaterea limitarilor sau a capacitatii motorului.
Prima se poate rezolva... daca ai limitari din fabrica,si acestea se vor indeparta,pe rand,performantele fiind vizibile imediat.
A doua marirea cilindreei motorului, o faci prin inlocuirea piston, cilindru si chiuloasa cu unele la o capacitate mai mare, 60, 70, 80 Cm..insa nu este legala aceasta varianta, daca esti depistat la RAR, poti sa fii nevoit sa re-montezi la loc pe cele de 50 de Cm, deci cum crezi.
Succes!