Nu este reglat corect unghiul de aprindere.
Daca ar fi reglat corect, nu s-ar opri la relantina.
Amestecul de benzina-ulei este facut corect?
In rest, verifica daca nu scapa ulei motorul la garnituri si daca conducta de benzina nu este infundata de mizerie (inclusiv diuza din carburator).
Poti cauta pe cineva mai in varsta, care a avut masina Trabant sau Wartburg pe vremuri, ei te pot ajuta si invata cu "chichitele" motoarelor in 2 timpi.
Si eu am unul si pot sa il tin pornit si o ora la relantiu fara sa invarta roata si relantiul e lent cat sa nu moara motorul, eu am rezolvat problema cu un carburator nou si un filtru de aer sport
Daca scoti filtru de aer, isi mai tine relatiu?
Daca scot filtru de aer nu are nici pe naiba, am si mers fara filtru, in schimb cel vechi era infundat si nu tragea bine cu el
Nici pe naiba sa inteleg ca nu isi tinea relantiul deloc si trebuia sa accelerezi?
Exact,plus ca nu acelera uniform
Ce model de scuter ai mai exact si cat ai dat pe carburator si filtru si daca sunt originale sau nu
Scuterul e un firstbike express din 2008, carburatorul a costat in jur de 100 lei si filtrul 20 lei
Dar respectivul filtru s-ar potrivi si la al meu, nu? Gen as putea sa pun orice filtru de aer sau se tine cont de ceva?
Carburatorul e pentru firstbike sau si pentru alte modele?
Si filtru si carburatorul merg la multe modele dar cel mai bine mergi cu el sa un magazin de piese moto si iti spune exact daca sunt compatibile
Eu as cumpara carburator, dar daca nu e el de vina si arunc banii aiurea