Nu e neaparat de la racire! Daca azi l-ai schimbat, nici nu trebuia sa te urci pe el, prima zi trebuie sa stea doar la relanti, dupa care a doua zi mergi usor cu el. Deja daca ai mers pe el, n-ai facut nici un fel de rodaj, nu o sa te tina mult si nici nu o sa aiba puterea care trebuie sa o aiba un cilindru de 80. Se infierbanta foarte tare deoarece, setul fiind nou, frecarea e mai mare. Trebuie facut rodaj! Pune si niste ulei in benzina, pe langa cel pe care il baga pompa de ulei, sa se faca ungerea mai bine!
Si cam cat ulei trebi sai mai bag an benzina >?
Eu am luat un set nou cu garnituri si piston setu e de 80 si n-am avut cum sa-i pun pistonu meu ca ameu era set de 49 nu de 80 rodaj n-am avut cum sa-i fac cu pistonu meu >
Da oare mai pot face ce ceva sa-i fac rodaju sau ceva de genu sa mai ma tina setu?
Cand maresti motorul trebuie sa maresti si capacitatea sistemului de racire doar atunci cand apar probleme nu tot timpul apar probleme de genul asta
Da oare trebia sa schimb si chiuloasa? sau carburatoru ca la carburator i-am schimbat jiglere de 92
Chiulasa nu trebuie schimbata mai sigur carburatorul eu tot la varianta mea raman trebuie sa faci o modificare la sitemul de racire
Aha atuncea am san ancerc sai moific sistemul de racire. daca pun putin mai mare sistemu de racire o sa fie bine?
Am gasit problema era bujia de vina si garnitura de la teava de esapament