Clar diesel pentru Ro, nu de mult mi-am cumpărat un Audi A6 2013 și sunt îndrăgostit de acesta mașina, motor de 3.0 diesel, trage impecabil, o mașina excelenta, nici mare nici mica, sincer sa fiu l-an luat după ce am vrut sa îmi cumpar un BMW F10, dat m-am rezgandit când am văzut-o pe asta, e super și o recomand
Benzina mereu.
As vrea un Class C cu motorul de 2.0 benzina momentan. Imi plac si motoarele de la Mazda
Din cate am auzit Mazda nu prea ar face motoare bune, mai ales cele pe benzina. Ca asa ma tenta si pe mine un RX8, prea frumoasa aceea masina.
A5-u a devenit uratel, majoritatea masinilor noi au prea multa tehnologie pe ele, si designul este prea SF.
Glumesti nu? Japonezii sunt campioni la motoare pe benzina. Iar Mazad dezvolta in continuu motoarele lor cu tehnologie skyactiv motoare cu un raport mare de compresie care ofera un cuplu mult mai mare decat restul motoarelor.
Sa nu confundam motorul rotativ de pe RX8 cu motoarele de pe masinile lor de volum
De ce ar fi diesel cel mai potrivit pentru Ro? Nu avem autostrazi sa obtinem consumuri bune pe distante mari, se merge bara la bara, pretul la benzina si motorina e la fel si avem ierni grele care necesita mai mare atentie la diesel si se incalzeste si greu
Foarte adevarat, motoarele de Mazda sunt unele dintre cele mai proaste, nu sunt deloc fiabile, dar nu numai motoarele sunt slabe ci și restul pieselor, ca suspensii, plasticul interior e cam slab, la fel și partea electrică, la unele modele, spun din experienta
Nu e vorba de consum. Dieselul este mai usor de condus, fata de un benzinar. Am condus si benzinara manuala, si plecarea de pe loc mi se parea mult mai grea, fata de diesel. Sa numai zic de cuplu. Am condus si benzinara automata, cu multi cai sub capota, si total diferit. Sunt de idee ca dieselul e bun pana in 250cai.
Cate Mazda cu motor skyactive ai condus si s au stricat in timp? Aaa stai ca abia ai permis si experienta ta in condus mazda e zero.
Ca nu iti iese tie pornirea de pe loc la o masina pe benzina nu face motorul mai prost. Cat despre cuplu nu te ajuta la nimic cand mergi bara la bara in oras ca nu mergem cu rulota sau remorca dupa noi si eu prefer sa am cuplu pe o plaja mai mare de turatii ca la benzina decat un moment mic de cuplu mare
Mercedes e fain, dar nu merita sa iei unul mai vechi de 2007-2008...Si intretinerea e destul de costisitoare.
Audi e bun, merita incepand cu modelele din 2010...
Insa cele mai tari motoare le au astia de la BMW. Nu imi place brand-ul, asta pentru ca au inceput sa nu mai lanseze tehnologii de varf...Pacat,pana in 2010 erau o concurenta serioasa in fata Mercedes-ului.
Mazda nu e mașina adevarata, n-ai auzit de Audi, Bmw, Mercedes?
Audi mi se par bomba motoarele de 2. 0tdi, cele euro4 de 170cai Chit ca multi zic ca au probleme, eu unul nu am avut pana acum. Si masina se si infige, nu pot zice ca nu, mai ales dupa soft, pe dyno avand 210cai.
La 190/200 o dau pe a6a, aproximativ egal cu un motor pe benzina.
Cuplu mare la benzina l-am simtim doar intr-un R8 V10 Plus, din 2016/17. La 230 abia i se deschidea pofta. Desigur, asta intr-o parcare privata in Mexic.
Doar pe cele premium as pune benzina. Pe cele sub 250cai as merge clar pe diesel. Mi se pare mai distractiv diesel. Cat despre cuplu, un amic din oras, are un bmw 535d din 2005*e60*, in a 5a avea aproape 260. Ce ziceai despre cuplu pe plaja de turatii mici/mari? In a3a avea undeva la 120.
Nu vad relevanta "La 190/200 o dau pe a6a, aproximativ egal cu un motor pe benzina."
Eu ti am zis ca dieselurile au cuplu mare dar pe o plaja scurta de turatii, pe cand benzinarele au cuplu pe o plaja mai mare de ture chiar si pana la 5-6000 ture.
La 200 ora la un 2. 0tdi cred ca daca esti intr a 5a ai o mare problema cu acul ala care e pe rosu asa ca lasa ma sa cred ca nu dai a6a la 200km/h
Asa cum lasa ma sa cred ca nici 230/h intr o parcare nu prea iese la calcul.
Confunzi turatiile cu punctul maxim de cuplu. Daca turometru e pe rosu nu inseamna ca ai si cuplu in punctul ala.
Si dieselul trage pana in 4500ture.
Cat despre parcare, am zis in gluma faza cu Mexicu, ca poate asa numai ziceti voi ca sunt "teribilist"
Am condus un BMW din 2008...Mamaaa,accelera mai ceva ca un Audi nou.Serios...Numai ca, am mai zis, nu imi place marca.
Amcondus si eu e46 facelift 2004/2005, e90 facelift, dar nu imi place tractiunea spate.
Majoritatea masinilor incepand cu 2007 sunt bune...Ce e 2004-2005, chiar nu.Pe vremea aia toate se simteau ca o Dacie
Hehe, a mea e la sfaristul lui 2007. Ma simt mandru
Am condus si audi a3 2.0tdi 170cai din 2006, si nu se simte nici-o diferenta.
La cum arata masina ta, o sa tina mult si bine!
La benzina nu mi-a placut ambreiajul, si nici cuplul. Trebuie urcata destul de sus ca sa traga, iar cand iti e lumea mai draga, trebuie sa schimbi viteza. De asta am si ales dieselul, cu o cutie cu trepte mai lungi
Depinde cat de noua sau veche e, eu am testat intre masina mea si un mondeo din 2005 la urcare cand schimb putin peste 2000 rpm trage bine, daca erau masini de rahat incremeneau in deal. fordu pe motorina si benzinara mea ca de obicei, respectand intervalii de service prelungeste durata buna de folosinta
Daca ai fi incercat masina in mai multe conditii, ai fi vazut diferenta.
Pe drum alunecos are stabilitate mai buna, pentru ca e mai grea decat precedenta.Atat doar, consumul e un pic mai mare.
La ce consum de smart are a mea, nici nu ma plang
cat despre stabilitate, ambele stateau la fel. Am testat mai multe a3-uri inainte sa il cumpar, testand si golfuri 5. Alea adevarate cutii pe roti, intr-o curba daca intri mai agresiv strangi putin din c**, sa nu te rastorni. La audi stabilitatea e mult mai buna, chit ca e construit pe platforma de la golf5.
Eu am mers cu un prieten la mare. Avea un Polo din 2004...Aoleuuuu! Cand am trecut eu la volan, ca el era mai fricos asa si nu rezista pe trasee lungi, simteam cum la fiecare curba urmeaza sa ajung fix in graul lu' nea Gheorghe.
steredumbrava întreabă:
MadalinT00 întreabă: