SRS=Supplemental Restraint System adica este vorba despre Airbag-uri, sau mai exact Airbag Control Unit, adica un fel de computer care a detectat o problema la airbaguri sau senzori si se aprinde acel bec.Acest control unit primeste semnale de la mai multi senzori, ca de ex de la senzorul de acceleratie, sau senzorul de impact, sau senzorul de scaun, sau senzorul de mai stiun eu de care.Are legatura si cu centurile de siguranta, acest control unit controleaza si ajusteaza cit de strinse sa fie centurile de siguranta in cazul unui impact si bla bla.Cu alte cuvinte nu poti trece inspectia tehnica cu SRS aprins la bord. Poti trece inspectia, cel putin cred nu stiu sigur de RO deci poti trece cu becul de airbag aprins adica de ai un airbag spart deja, dar nu si SRS care ajusteaza mai multe chestii.In sf tu trebuie sa scanezi masina si o sa iti arate un cod. Daca nu ai scaner mergi undeva la un service si aia iti scaneaza si spune-le sa iti zica ce cod este.tu stiind codul, daca nu-ti spun aia de la servicie exacat ce are, deci cauti pe net codul si cauti problema, adica stii unde sa cauti si sa rezolvi.Ce pot sa iti spun este nu te speria ca nu e mare chestie, adica nu-s probleme de motor, de transmisie etc. Uitasem sa mai zic ceva.Cind se aprinde acest SRS de fapt se anuleaza airbagurile,e ca si cum masina nu mai are airbaguri,cu alte cuvinte daca ai avea un impact airbagurile nu ar mai sari.Dar cum am mai spus el controleaza ci centurile de siguranta,care sint obligatorii la o masina,deci trebuiesc sa functioneze f bine.Dar nu cred ca fie de vina acest computer ci mai degraba din ce am vazut in majoritatea cazurilor, Front Seat Belt Tensioner, adica un fel de intinzator de centura care este cum am spus mai sus controlat de acest SRS, iar mercedesul are cu siguranta acest intinzator sau nu stiu cum i se spune in romana, acest Tensioner.Cu alte cuvinte eu cred ca acolo e problema ta la centuri.ca o fi la alea din fata sau spate asta trebuie sa vezi. Daca cumva una din centuri este blocata atunci ai gasit problema foarte usor.Bafta si nu te speria ca nu-i problema grava.Si ai o masina buna, adica mercedes nu trotinete.Acum ca altii au stricato asta e, dar daca tu iti repari masina asta sa mearga bine, te asigur ca este o MASINA si nu altceva.
Scuze am uitat sa zic ceva de ABS adica de sistemul de frinare. Poti avea la fel ceva senzori de vina.Vezi ca la discurile de frina exista ceva senzori, care uneori se imbraca cu pilitura si nu mai da semnal catre calculator.In sf daca nu te pricepi cauta pe cineva care stie si rezolva astea pentru ca nu vei putea trece inspectia.Nu trebuie neaparat sa mergi la un service, daca ai pe cineva care stie, sau mai suraubareste la masini poate rezolva te asigur.Si tu te poti uita sau cauta pe youtube problema si o sa gasesti video cum se schimba o piesa anume sau unde este ea localizata la un model de masina, totul este sa cauti pe youtune dar sa scrii in engleza.De ex scrii where is the brake sensor for 2005 mercedes benz 220 bla bla.Si gasesti cate filmulete vrei.Sau scrii replace brake senszor for 2005 mercedes si etc.La fel daca afli de SRS cauti pe Youtube. Where is SRS located for 2005 mercedes bla bla.Sau repace the Belt Tensioner 2005 mercedes etc..Cam asa cauti si gasesti pas cu pas ce trebuie sa faci, dar asta dupa ce gasesti exact problema.Asta daca te pricepi sa surubaresti, si vrei sa eviti service care probabil te costa o caruta de bani.Bafta
Am citit pe unele forumuri si ar fi vorba de contacte, in special de cele de sub scaun sau pe acolo la mercedes. La diagnoza cica nu ar aparea in totalitate, ar fi fost cazuri in care a schimbat ceva la volan, nu ma pricep la mercedes ce si cum, deci nu spun mai bine. Ori treci pe la tester, ori la reprezentanta si intrebi cam ce si cum.
Pui testerul pe ea si afli cauza. Alta solutie nu ai, doar daca cauti alta si nu te mai gandesti la asta.
Masina inaca nu am achiziționat-o si cred ca o sa o achiziționez mai mult ca sigur dar stie cineva cam cat consuma si cat e asigurarea e Mercedes e220 din 2005 135 de cp sau ceva de genu 130 si ceva