Deci, modalitatea pentru a scoate profit e sa cumpere o masina avariata, sau cu un aspect care lasa de dorit, sau chiar defecte, le remediaza ( si inlocuiesc/revopsesc elementele care nu arata bine) mai spala un interior, astfel dandu-i aspect comercial, mai un kilometraj dat la jumatate si aia e.
Eventual daca are doua seturi de roti, cel mai bun se opreste, sau se inlocuiesc jantele de aluminiu cu unele de tabla.
O masina modelul aceasta in stare foarte buna sare de 4000€ lejer chiar si in Germania.
Daca nu ai ochiul format iti e foarte greu sa-ti dai seama daca o masina "e facuta" de vanzare, sau daca e intretinuta.
Am vazut saptamana trecuta cateva a4-uri, o masina care arata cat de cat decent si parea ingrijita era la 4200€, restul, pana in 4000€ aveau imperfectiuni, elemente revopsite (cand spun revopsite, ma refer revopsite prost, la o masina de 14 ani te astepti sa aiba elemente revopsite, dar cand vad ca e revopsita aiurea eu deja ma intreb cat de ingrijita a fost masina aia), si la aia 4200 masina aia necesita unele investitii, cum ar fi distributia care din nou se apropie de 400-500€, mentionez ca nu am vazut la drum cum se comporta, si a mai fost la 3700€ o masina, care din nou arata bine, dar era facuta de vanzare, la drum se comporta decent, dar din nou necesita investitii.
Ideea e urmatoarea, daca vrei o masina buna, e scumpa, eu sa aduc o masina buna din Germania care sa nu necesite investitii ar trebui sa o dau aici cu 5000€ (a4 b6) cine-mi da mie 5000€ cand alaturi e o masina identica la 4300€ dar refacuta? Nu multi isi dau seama daca o masina e facuta de vanzare sau chiar e o masina intretinuta.
Simplu,ei cumpăra maşinile
din Germania la un preţ foarte ieftin, iar apoi ţi-o vinde cu 500€ aproximativ in plus fata de cat or dat ei, si lor le este de ajuns ca pe fiecare masina sa aiba profit de macar 200€ sau ţi-o vinde mult mai scump...asa fac ei
Salut! Sper ca raspunsul meu sa merite o funda!
Vecinul tau se duce probabil cu un trailer si aduce mai multe masini, minim 4 altfel nu renteaza sau se duce cu avionul, le cumpara la un naumit pret, mult sub pretul pietii din Romania! Baga motorina/benzina, nu prea multa ca Germania e aproape gen 1700 km din Bucuresti, un diesel care scoate cam 5% pe drum lung vine cam 85 de litrii de motorina adica 425-430 lei rotunjim la 450 lei mai mananca 100 lei ma da pe masina 1750 si vine cam 1900 euro totul ajunge acasa o baga pe olx cu 3000-4000 din care scadem 1900 investitia lui si iti iese profitul! Stai linistit ca nici Germania nu mai e ce a fost odata si acolo gasesti masini si masini si in Germania sunt masini lovite sau dauna totale si refacute poti cauta sa te convingi singur! Eu ti-am dat pur si simplu un exemplu astfel sa iti dai seama sper ca a meritat efortul! Funda?