Nu merită, e foarte scumpă omologarea. Ori o faci și circuli la risc, neomologat, ori iei mașină 4x4 și o vinzi pe cea veche.
Mulțumesc tuturor de răspunsuri. Mașina în cauza e un a4 b5 1.8t. Cele quattro sunt foarte rare și se găsesc la vreo 4 5 6000mii euro majoritatea prin Germania. Dacă pentru toată treaba sa zicem ca e un cost de maxim 2000 euro eu zic ca se rentează, voi ce părere aveți? Am găsit una în România la 2500euro non quattro în stare buna și cu motor large port și ma gândeam ca merita.
Nu ai cum, ce spui tu trebuie sa schimbi si transmisia.Masina cu tractiune fata are doara planetare, aia cu tractiune pe toate rotile la spatele transmisiei are cardan ce duc la rotile din spate.
Transmisia ta cu tractiune fata, nu are conectie sa poti pune cardan, deci nu ai cum sa faci ce spui tu.
Chiar daca schimbi transmisia nu stiu daca o sa mearga, va trebui sa schimbi si softul din calculatorul masinii tale.
Deci nu e asa de simplu pe cat pare la prima vedere.
Sa faci asa ceva te duce mai scump decat daca ai cumpara o masina cu tractiune integrala din fabrica.
Depinde ce masina ai.
Ai grija ca la unele difera caroseria, nu are loc pentru cardan, si s-ar putea sa nu poti face aceasta conversie.
Las-o balta, am avut 1.8 4x4.
cutie de viteze diferita,cardan, haldex, diferential, punte spate, consum marit si cheltuieli in plus.
Nu se poate omologa decat cu test dinamic pentru reincadrare in normele euro. Nu merita!