Diagnoza poti face dupa "ceva" ani de mecanica, nu e ok sa incepi direct pe masinile oamenilor, imediat ce iti cumperi jucarica.
VCDS e cel mai ok pentru activarea functiilor VAG, dar e nevoie de multa practica pentru a te descurca ok, altfel le stergi oamenilor codurile deja programate, si nu reusesti sa pui nimic la loc. Nu e de joaca.
Pentru BMW si Ford, ai nevoie de scule dedicate sau multimarca originale, ca nu se 'pupa' cu orice tester, mai ales masinile fabricate inainte de 2004, iar pentru Opel exista OP-COM, care seamana cu VCDS.
Eu folosesc momentan un Delphi DS 150E in principal, si o interfata de buzunar ELM327 pentru erori de motor, dar sunt axat pe mecanica. Am mai folosit F-Super pentru Ford, VAG-COM (VCDS) si un OP-COM.
Delphi acopera functiile tuturor celor pe care le-am mai folosit, iar unde nu poate el, nu poate nici interfata dedicata. Merge de la masini din 1997 pana in prezent (inclusiv Ford si BMW), dar la masinile mai vechi nu e intotdeauna conexiunea stabila, spre deosebire de interfetele dedicate (chiar si ieftine), care au totul intr-un singur chip, cu circuite directe. Delphi fiind multimarca, are un pumn de relee in el, care schimba circuitele in foarte multe directii, pentru a acoperi o multitudine de functii pentru fiecare autoturism dotat cu mufa OBD2, iar asta dureaza ceva timp, si cum spuneam, uneori mai pierde legatura, la masinile mai vechi (eu doar cu Golf 4 din 1998 am mai patit-o).
anonim_4396 întreabă: