Eu zic in momentul acesta de ce nu segmentezi cu tot ce trebuie motorul asta sa te mai tina inca cateva sute de mii de km.
Stiu ca foarte multi fac greseala sa cumpere o masina sh care arata bine dar cu aproape la fel de multi km ca si masina lor si motorul tot aproape de praf, care nu manca ulei in momentul in care ti-o vinde samsarul ca i-a pus un ulei de TIR dupa care cand treci pe un ulei de bun simt de care trebuie vezi ca-l papa si pe asta.
Ce masina in stare perfecta la motor crezi ca vei gasi din 2007-2009, iti zic eu una cu 500k km daca a fost prin Germania, Olanda, franta etc deci s-ar putea sa fie alta marie cu aceeasi palarie.
Nu zic ca nu sunt si masini SH bune, ba da dar acestea sunt loterie ori prinzi una buna ori una naspa.
Daca stii ca masina ta e cu km real si nu ai 1 milion de km eu zic sa bagi bani in motorul tau si sa il faci.
Nu stiu daca acest 1.6 este un motor problematic din fabrica, dar cu siguranta daca gasesti un mecanic bun iesi mult dar mult mai ieftin decat daca ai lua o alta masina, adica cat poate sa coste cu manopera si toate cele mai ales ca gasesti piese afetermarket pentru opel la cam orice magazin de piese auto : 3000-4000-5000 de lei, cat costa o alta masina din 2009? cateva mii de euro si ti-am zis e frumoasa impopotonata are luciu dar motorul e tot o scarba batrana.
Mai citeste aici poate apar altii si cu alte idei sau care stiu mai multe despre motorul 1.6 benzina care mie nu-mi zice mai nimic.
Dar iti zic un lucru un motor nou pe banzina (cum devine unul la care ai schimbat internele asa zisa "segmentare", ca nu schimbi doar segmentii schimbi tot ce e uzat) are viata mai lunga decat orice diesel puturos care a fost forjat sute de mii de km, nu uita un lucru la benzinar aspirat nu ai turbina si toate sistemele cu care vine aceasta, deci mai putina cheltuiala, ca degeaba iei o masina mai noua ca an dar diesel si in cateva luni sau 1 an iti pica turbina, numai aia costa noua cat segmentarea unui motor, plus manopera.
Eu atat stiu pentru oras cel mai bun este benzinarul, poti sa faci cate distante vrei tu scurte, lungi sa opresti de 1000 de ori pe zi, dieselul si mai ales cele cu filtre de particule ad blue si ce mai au in ziua de azi ca sa scoata norma buna, trebuie sa ai grija cand il pornesti si cand il opresti, dar asta nu stiu toti meltenii care au masina de 1 luna de zile si permis de 6 luni!
In ultimul an am bagat destul de multi bani in masina si inca are ogramada probleme, i-am schimbat distributia si ambreiajul anul acesta pentru ca erau pe duca, am schimbat semeringurile pentru ca pierdea ulei, planetara mi-a iesit din cutie si am ramas cu ea in mijlocul soselei. Bucsaraia trebuie schimbata toata, AC nu am pe ea iar iarna cam inghet de frig in masina pentru ca am un flux de aer foarte mic si destul de "rece". Consumul este destul de problematic iar. 11-13 % in oras. Usa pe spate mi-a ramas blocata de cateva luni iar in ultimele zile a cam inceput sa tripideze bordul.Am laut in calcul si varianta repararii motorului /schimbarea cu altul care e la risc si ala pentru ca nu am un buget ridicat. dar nu stiu daca se mai merita sa investesc bani in ea fiind 2001
Oricare din cele indicate ar fi bună (vorba aia: dacă n-ar fi rea) dacă o "nimerești". E ca la loto - bani puțini, emoții mari
De ce nu încercați Dacia Lodgy, căci la dimensiuni, e aproape de actuala Zafira pe care o aveți.
Sharan din perioada 2005-2009 e același model lansat în 1994, ușor îmbunătățit.
Iar, în loc de Touran, puteți lua un Maxy Caddy de persoane.
Iar, despre Zafira B, numai lucruri bune. Dar, numai după ce găsiți o mașină cu carnet de service lazi și eventual un singur proprietar.
Așa, din aceeași perioadă există Ford Focus C max, Citroën C4 Picasso ș.a.
KINGPDA întreabă:
sergiu_9343 întreabă: