Ala e cel mai vechi diesel de la Ford, nici vorba sa aiba curea in ulei. Are un lant de distributie in partea inferioara a motorului, iar in partea superioara, o curea de distributie USCATA, cu doar doua pinioane si un intinzator. Nu este defectuasa acea distributie, motorul ala e extrem de popular, si nu sunt probleme pe partea asta.
Si nu, nu poti schimba din curea in lant. Trebuie sa pui fix ce a pus si producatorul, nu ai cum sa faci conversie.
Asa arata cureaua de distributie la 1.8 TDCI: https://www.facebook.com/BCSGarage/videos/500693657190499
Mentionez ca nu sunt un mare cunoscator al fordurilor diesel, eu fiind un "hater" diesel convins, in fine numai dezbat de ce nu-si au rostul dieselurile pentru cei care merg cu ele in oras! (cu asta se poate trage concluzia ca sunt ok pe distante lungi masinile diesel, sunt excelente chiar! )
ce iti pot spune insa cu certitudine este ca acest ford diesel 2009 nu are doar 260k km! la fel cum iti pot spune ca nu l-a condus batranica pana la piata si inapoi
pe parte mecanica si eventuale probleme intalnite la acest model, sunt unii domni mai avizati decat mine, avem suficienti mecanici pe TPU care fac asta ca si ocupatie, adica isi castiga existenta in realitate din reparat autovehicule, deci calificati in acest domeniu! ei pot spune ce probleme sunt intalnite la acest model si daca este indicat sa il cumperi!
succes
Cauta alta masina, una pana in 100 mii km, ca asta este deja extrem de uzata si motorul iti poate pica in orice moment.
Nu cureaua este problema la o masina atat de uzata, ci motorul!
Daca a reusit sa faca 260.000 cu ulei pe curea o sa mai faca macar 260.000 in aceleasi conditii.
Nu exista masini perfecte nici macar aia de 100.000 km despre care bate campii doamna.
revelionn întreabă: