Eu am un tfsi din 2009 si am cu el 450.000 km cu turbina originala motor nedesfacut.Intre schimburi nu trebuie sa completez ulei.
Cand ii aud pe atotstiutori cum comenteaza de motoarele astea imi vine sa emigrez.
Are 3 lanturi, nu unul iar zgomotul nu este de acolo.Este injectie directa si are un zgomot specific, un tacanit apropiat de diesel dar nu atat de tare. Oricum in interior nu se aude iar ca masina frige oricand orice diesel.La 7000rpm se aude fain.
Motoarele TSI/TFSI suna a esec.
Ma tenta si pe mine b6 1.8/2.0 TSI/TFSI... M-am lasat rapid. E plin de probleme, de la caroserie pana la segmenti si pistoane. Probleme pe care le vezi din primii ani, nu dupa 400. 000km.
https://www.youtube.com/watch?v=H3Ywtu7oZWU
https://www.youtube.com/watch?v=xIyxT3r5Ps8
Pai are distributia pe lant deci probabil de acolo zgomotul in plus. Nu recomand motorul asta totusi. Daca vrei ceva din grupul VAG pe benzina, sunt ok doar cele aspirate MPI, sau cele TFSI dupa 2012. Singurul motor potrivit si fiabil pentru Passat B6 este cel 1.9 TDI dupa mine sau daca ai suficienti bani pentru un 2.0 TDI CR.
Nu prea recomand benzinare la grupul vag, toate au probleme cu consumul de ulei.
___7WiA întreabă: