Eu le fac doar polish. Slefuiesc la apa, iar granulatia de incepere depinde de starea farurilor. Pe faruri bune, incep de la P800 sau P1000, slefuiesc manual, cu apa.
Pe farurile pline de lac vechi trebuie ceva mai dur, cum ar fi P400 uscat pe masina de slefuit, apoi P600, si abia dupa aia P800 ud, P1000, P1500, P2000, P3000 si pasta la final.
Initial ma opream la P2000 ud si apoi ma chinuiam mult cu pasta, dar in ultima vreme folosesc P3000 si am foarte putin de dat cu pasta.
Pasta o pun pe burete roz, pe masina orbitata.
Nu folosesc polimerizare, am vazut la altii si pare ok, dar nu ma tenteaza. Eu sunt vopsitor, prefer sa pregatesc farurile cand vopsesc o masina, si sa le dau doua maini de lac auto HS, iese un strat mult mai gros si mai rezistent decat cel de polimeri.
Daca nu am mașină de șlefuit, pot face manual la granulații mici gen 400, 600?
Da,incepi cu 400 si mergi treptat pana la un 2000 max 3000. Daca nu dai farurile jos ai grija sa pui banda pe langa ele ca nu se zgarie vopseaua.
Cu cat numarul e mai mare cu atat granulatia e mai fin, incepi cu ceva ceva abraziv si te duci catre ceva fin si la sfarsit faci polimerizare si farurile o zi trebuie sa stea intr-un loc inchis, ca daca circuli cu masina dupa ce le-ai facut ai lucrat degeaba.