In Romania, pe numele unui tanar, asigurarea e maxim 400 de euro pe an, as zice.
Dar spuneai ca vrei masina, de ce te uiti la b5?
Crezi ca poti face Romania - Spania cu ea?
Deci, dacă mașina o aduci de afara, trebuie sa o înscrii și sa treci și pe la rar pentru omologare, costul ajunge la maxim 1000 de lei, adusul din afara din câte știu e 300 de euro transportul, dacă o iei din tara, treaba e mai simpla, nu trebuie decât sa faci act vânzare cumpărare și la o firma de asigurări te duci cu proprietarul sa te programezi pentru înscriere, în cazul asta nu mai treci la rar, ceea ce e mai ieftin. În general costurile de înscriere sunt maxim 1000 de lei, asigurarea pe jumătate de an e pana în 500 lei pe jumătate de an(pentru 1. 9 tdi) eu la 1. 6 benzina dau 300 pe jumătate de an.
Ca să circuli în regula ai nevoie de certificat care ți l da la câteva zile după ce înscrii masina(o sa mergi cu dovada câteva zile) rovinieta, asigurare și impozitul la primărie plătit
După mine costurile sunt mai mici în România, iar cât despre Passat sunt mașini foarte bune mai ales b5, dar nu as lua diesel deoarece e motorina proasta și pe lângă asta alea diesel sunt hamalite și mai scumpe la întreținere, acum depinde ce vrei și tu, eu prefer mai bine un motor de 1.6 sau 2.0 benzina 105 cai în sus aspirat natural, la mașinile astea aspirate natural nu are ce sa se strice și sunt și mai ieftine la întreținere. Când vrei sa cumperi o mașină dacă îți place și te hotărăști sa o iei te duci la o firma de asigurări cu proprietaru și de acolo totul curge de la sine, tu sa ai buletinul și cashu, vezi sa nu cumperi mașini fără fiscal. Baftă