Masiniile folosite din Romania au probleme indiferent de an sau model. Nici germany nu sta asa bine la capitolul asta. Doar daca bagi 10.000 eur intr-o masina care a folosito unu sa faca 12. 000km pe an da
Salut nu stiu dar am un amic care are varianta din 2006 2.0 tdi cu 140 de cp si masina merge bine mersi nu a avut niciodata probleme la motor.Acuma depinde ce nimeresti, ca daca fostul proprietar a schimbat turbina acum 1-2 ani si a mers corect cu masina nu vei avea probleme de niciun fel
Ca o fi acest 2006 de care spui un an cunoscut cu probleme eu unul n-am ideea doar ti-am spus ca sunt si passaturi 2. 0tdi care merg bine inca.
Suntem aproape de 2020 si eu consider ca masinile pe benzina ma refer la cele non-turbo sunt aproape la fel la consumul in oras precum dieselurile cu 4-5 ani mai vechi, asa ca n-ar strica sa te orientezi spre ceva benzinar, mai ales ca la alea nu cade turbo nici de mergi cu 6000 rpm, pentru ca nu au turbo
In principal e vorba doar despre motorizare.
Adic despre codul motor.
Cele de 1. 9TDI (105cp) in general au probleme cu volanta.
Cele de 2. 0TDI (140cp) in general au probleme cu pompa de ulei.
Cele de 2. 0TDI (170CP) in general au probleme cu injectoarele.
Acum, dintre toate cele precizate mai sus, cele mai ok se zice ca sunt cele de 1. 9TDI, si intr-un fel asa e.
Pe partea de motor nu prea au defecte, e volanta, ce tine de ambreaj, dar nu e de speriat, nu te lasa brusc, asa ca in cazul problemelor de la cele de 2.0, incepe sa faca zgomot treptat, sa apara diferite vibratii, cand se accentueaza, schimbi kit-ul ambreaj si nu mai ai grija. (Poate sa duca si 300. 000km volanta de fabrica, sau cel putin, aproape atat a dus la mine)
La cele de 2. 0TDI (indiferent ca sunt 140sau 170cp) te lasa pompa de ulei, si odata cu ea, in functie de noroc, te poate lasa si turbina, sau, daca esti ghinionist, chiar intregul motor.
Problema se poate rezolva daca faci service-ul pompei de ulei in timp decent, sa zicem, la fiecare distributie (100. 000km)
La cele de 2. 0TDI (doar 170 cp) te lasa subit injectoarele.
Problema se poate rezolva daca se inlocuiesc injectoarele Siemens cu unele BOSCH.
Si, la majoritatea mai noi de 2007, 2008, indiferent ca este 1. 9TDI sau 2. 0TDI, au montat filtru de particule, care cel mai adesea, va crea neplaceri la un moment dat.
Daca te uiti pe siteuri straine o sa vezi la vanzare masini 2.0 tdi cu 700.000 km.
Cand le dai km la 160.000 si le pui motorina din bidon este normal sa dea probleme.
Un prieten si-a luat de curand un A6 2.0 cu 220.000 km fabricatie 2016.
Fa si tu regula de 3 simpla sa vezi cam cati km ar trebui sa aiba masina batranicii din 2005.