Testerele alea sunt bune pentru cei care au masini de ultima generatie, nu masini mai vechi de cativa ani.
"Delphi" e destul de ok. In functie de varianta pe care o ai, s-ar putea sa mearga mai nasol la VW, si sa nu faca toate functiile la Opel/GM.
In rest este ok.
Nu e o problema ca nu ai cd rom, pui softul pe un stick si il instalezi.
Testerul functioneaza prin bluetooth, nu prea ai nevoie de USB, decat daca ai laptop fara bluetooth.
Cele mai bune testere sunt insa alea dedicate marcii pe care o ai: VCDS la grupul VAG, OP-COM la grupul GM (in special Opel), Fo-COM la Ford, etc.
Cu Delphi (replica) nu poti citi procent DPF la Opel, nu poti regla avansul la VW, nu poti intra in infotainment sa deblochezi un cd sau sa imperechezi un player cu ecranul.
Iar cea mai ok diagnoza originala multimarca la ora actuala, cred ca este Autel. Undeva pe la 2000-3000 de lei iti iei una cu tot cu tableta, face treaba la fel ca un Delphi, dar este mai compacta.
Este internetul plin de testere. Daca te grabesti il iei din tara daca poti sa astepti 20 de zile il iei de pe aliexpress.
Delphi am si eu si este pe usb. Face cam toate masinile din ultimii 20-25 de ani.
Se instaleaza in 2 minute,daca vine cu programul pe cd vorbesti cu cineva sa ti le puna pe un stick usb ca sa poti sa faci instalarea,dupa aceea nu mai ai nevoie de cd.
Este usor de folosit,al meu are si lb romana.
Dar daca vrei doar pentru masina ta iti recomand unul specific opcom de exemplu doar pr opel sau vagcom doar pentru grupul
vag, le am si pe astea. opcomul are functii pe care delphi le viseaza, adapteaza chei, are acces la mai multe module etc, si este si mai ieftin.