Spune ce buget ai pentru player, difuzoare si amplificator. Asta in cazul in care chiar cauti claritate pe langa bubuiala din SW cu care nu te pot ajuta.
Prima data ia permisul, apoi te gandesti daca are sau nu rost sa-ti pui sistem audio de mii de lei.
Daca ai boxe mici. Ele sunt alimentate de player care are un amplificator mic incorporat. Daca iti iei difuzoare mari, pe langa player iti mai trebuie amplificator. Playerul ala "smecher" cu ecran mare se alimenteaza la fel ca si cel actual introducand mufa de la cd playerul vechi. Petru amplificator va trebuii sa vorbesti cu cineva sa iti faca o instalatie, deci un cablu care sa alimenteze amplificatorul, iar acesta la randul lor difuzoarele. Te va costa un pic sa faci toate astea, dar ce passat ai? e B5.5 ca al meu?
Exista firme care vand aparatura audio/video auto, si ateliere care le monteaza (sau pot fi 2in1, sa le vanda cu tot cu montaj). Mergi la ei si sfatuieste-te, noi nu te putem ajuta decat cu pareri. Eu am subwoofer + statie Magnat, destul de scumpe (vreo 7 mil nou) si m-am cam plictisit de el. Pentru muzica adevarata recomand un subwoofer dublu, 2x12", de preferat JBL, Toxic, Ground Zero sau alte marci cu renume, alaturi de statie/statii pe masura. Casetofonul trebuie sa dispara din start, cumperi in loc un mp3 player cu procesor de sunet performant, iesire dedicata pentru semnalul subwooferului. Boxele originale le schimbi cu ceva bazat, de obicei se folosesc inele MDF pentru a le adapta in spatiul existent in portiere. Ca sa ai si muzica, nu doar vibratii, se monteaza 1-2 perechi de tweetere in partea din fata a masinii. Pentru alimentarea cu electricitate, in multe cazuri se ajunge la schimbarea alternatorului cu unul mai puternic, sau chiar adaugarea mai multor alternatoare. La statii se monteaza cate un condensator special conceput, care amortizeaza fluctuatiile produse de consumul statiilor. Daca vrei performanta, se da jos toata tapiteria si se adauga materiale special concepute pentru izolare fonica. Sper ca nu am uitat nimic. Ba da, am uitat. La final, in cele mai multe cazuri, investitia dubleaza sau tripleaza (sau mai rau) valoarea masinii.
anonim_4396 întreabă: