Pai, inainte de intersectie, mergi. Tragi ambreiajul si dai un "sprit", ca sa observe lumea ca esti motociclist.
La semafor, scoti pe liber din mers, si dai macar un sprit, ca sa observe lumea ca esti motociclist: poate se si fereste vreo masina, ca doar esti motociclist.
(frana de pe spate e suficienta, de ce sa o apesi de pe fata? pedala e mult mai comoda)
Cat timp stai pe loc, cu piciorul pe jos, nu prea ai nevoie de frana, decat daca e vreo panta. Dar poti sa dai macar un sprit, ca sa stie lumea ca esti motociclist.
Cand urmeaza sa se faca verde, dai un sprit. Ca sa stie lumea ca urmeaza sa plece un motociclist. Tragi ambreiajul, bagi in 1, iar cand pleci, patinezi putin ambreiajul, ca sa dai niste sprituri in timpul plecarii - in caz ca au uitat ceilalti ca esti motociclist.
Mentionez, totusi, ca ar fi pacat sa nu ai toba macelarita pe interior - nu poti fi sigur ca observa lumea ca esti motociclist, daca nu depasesti nivelul sonor omologat.
Frana fata o apesi dupa ce o apesi pe cea spate. De aia va dati peste cap voi motocilistilor! Fizica, mama ei!