Depinde de ceea ce ai nevoie. Pt bujii de exemplu iti recomand NGK, iar filtrele cele mai bune sunt cele de la Mann, curelele de la Dayco, si asa mai departe. Intr-adevar Bosch-ul nu e rau, dar de poate si mai bine. Lucrez in domeniu, deci iti spun sigur.
La un Mercedes C filtrul de ulei original are garnitura de cauciuc integrata in material la ambele capete ale filtrului, la Mann nu avea nimic doar o bucata de carton.
L-am aruncat.Am cumparat Knecht si era la fel ca originalul.Filtrul de motorina la un Doblo aceeasi poveste. Original arata profi si costa 60 de lei, Mann costa 65 de lei si zici ca a fost facut pe vapor.
Mai mult decat sigur cei de la magazinul de la care ai cumparat filtrul nu au facut corect identificarea lui si ti-au dat un model gresit. desi aparent identic unele coduri motor din clasa C nu necesita acea garnitura. si apoi filtrele mann au o supa. un by-pass ce se deschide si permite trecerea uleiului cand e rece de exemplu si are o vascozitate mai mare pentru a asigura lubirifierea corecta a motorului. si as putea continua despre beneficiile mann. dar nici Knecht-ul nu e rau. doar aminteste-ti sa il schimbi de preferabil inainte de 13000.
"filtrele mann au o supa"
De rosii sau de cartofi?
Eu am înțeles ca beru sunt mai bune și când am ajuns la servi îmi trebuia Bosch. Asa ca mi-au pus ei asa ceva cam de 6luni e ok.
Filtru de polen am ales Bosch și sunt mulțumit de calitate și preț.
Dacă nu vrei man, poți încerca și mhale am înțeles ca sunt cei mai buni. Eu am pus la combustibil asa ceva și înainte tot mhale era. Tot-i ok pana acum.