Daca intra unul in tine suficient de tare cit sa bubuie oricum nu mai ramine nimic din masina sau din tine inainte sa bubuie gazul. Iar legat de scapare... control electronic, senzori, PROTECTII? Crezi ca esti in 1980 sa mergi cu butelia pusa artizanal?
Sansele sint cam aceleasi ca la rezervor cu benzina, ba chiar mai mici. Taica-meu s-a dat peste cap cu dacia cu GPL de nspe ori. Dauna totala. Rezervorul de gaz n-a avut nici pe naiba. In alta ordine de idei, mi se pare ridicol sa pui GPL pe motorasul ala. Mai asteapta citiva ani si o sa devina electricele o optiune fezabila.
Da,dar daca intra unu in tine poate in spate poate sa bubuie+ ca daca are vreo scapare pe la furtune, gazul ala imd se aprinde
Daca intra unul in tine suficient de tare cit sa bubuie oricum nu mai ramine nimic din masina sau din tine inainte sa bubuie gazul. Iar legat de scapare... control electronic, senzori, PROTECTII? Crezi ca esti in 1980 sa mergi cu butelia pusa artizanal?
E foarte sigur GPL-ul auto. Cred ca e mai periculos rezervorul de benzina, daca ai vedea cum e pus ca un "nimic", sub masina, si se poate sparge la orice piatra.
Scurgeri de gaze e destul de putin probabil sa ai, si oricum, miroase tare GPL-ul, simti daca scapa. Doar zona buteliei (in portbagaj) e in habitaclu, in rest, instalatia e pe "afara", deci se aeriseste in mers, in caz de o scurgere nu se acumuleaza suficient gaz incat sa bubuie.
Cat despre motor, e cam micut pentru GPL, si e ciudat ca are si turbina, nu stiu cum o sa mearga. Pentru GPL se preteaza motoarele mai mari, precum fostul 1. 6mpi, 1.6 16V, sau 1.8 16V. Stiu insa ca pe Logan 2, doar 0. 9Tce si 1.2 16V s-a pus, din pacate.
Eu unul nu as pune GPL pe un motor atat de mic, as fi luat 1.2 16V sau 1. 5dCi, pentru consum redus.