Hmm, e motorul BRD.
In general este destul de ok, dar are doua probleme mari, 1.Injectoarele Siemens care pica subit, intra in scurtcircuit, motiv pentru care nu mai poti porni motorul, sau, ti se opreste in mers, desi pana in momentul de fata nu am auzit sa fi patiti cineva asta, desi, este in continuare posibil.
Acum, desigur, exista posibilitatea sa fie schimbate si prin urmare problema sa fie rezolvata definitiv, dar daca nu stii cu siguranta asta, este un risc pe care trebuie sa ti-l asumi.
2. A-2-a problema este filtrul de particule, care poate sa-ti provoace neplaceri in timp, dar, fie il inlocuiesti, fie il anulezi si ai scapat de belea.
Cat despre pachetul de S-line, totul tine doar de tine, si de bugetul tau, daca-ti permiti si ai luat masina la un pret decent, merita, dar daca stai prost cu banii si neglijezi intretinerea pentru aspect nu merita.
Daca este buna sau nu, este interpretabil, totul tine de masina, si de ce asteptari ai tu.
Unii ar spune ca are prea multi CP pentru un incepator, poate asa e, insa si asta e interpretabil. In opinia mea, e mai bine sa ai acolo cativa cai putere in plus in caz de nevoie intr-o depasire, decat sa ai nevoie de ei si sa nu ii ai, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti faci un obicei din a face depasiri riscante, intr-un final, nu o sa-ti mai fie de ajuns nici aia.
Nu viteza ucide, ci inconstienta.
Bugetul meu se invarte pe la 6500€, masina fiind 5300(adusa de bunicul meu din Germania)
Cat despre cai putere, intr-adevar sunt multi, dar cum ai zis si tu, intr-o depasire trebuie sa fie acolo(sa nu te dai jos sa impingi masina de la spate).
Cat despre viteza, nu sunt genul de copil inconstient (maxim 150), deoarece nu vad rostul sa forjez masina, respectiv viata
Daca masina e buna si zici ca e adusa de bunicul tau, deci nu e masluita, da merita banii, si daca iti permiti, merge si un kit de s-line.
Bine, nu stiu in jurul carui pret se invarte kit-ul pentru un A3, insa pentru un A4 din acelasi an e undeva la 700€, doar pe partea de exterior, deci probabil la tine o sa fie undeva mai ieftin.
1900ron, costa kit-ul de S-line (nu original).
Mai bine pui original, cu alea de producator o sa ai probleme, sunt fragile si e aproape imposibil sa le aliniezi corect.
Am inteles eu gresit. 1900 ron doar bara fata.
Am cautat mai multe piese, si pretul lor este mult mai ridicat fata de golf 5.
Ma gandeac la un mk5 2.0 170cai, avand in vedere ca motoarele sunt aceleasi, si pretul intretinerii mult mai mic. Un pachet complet original de r32 costa 2230ron
Banii astia, in caz ca vei vrea sa vinzi masina si sa iti cumperi alta, sa stii ca sunt bani irositi degeaba.Mai bine, mai ales ca esti incepator, axeaza-te pe Save drive si apoi pe Tuning!
Stiu ca banii investiti intr-o masina nu ii vei scoate. Dar nu voi vinde masina prea curand.
Nu.
Exista 2motoarw de 2. 0tdi folosite pe grupul VAG
-140Cai, cel mai des intalnit
-170cai, care este putin mai rar, si poarta denumira de FR(seat), Gt Sport(Golf5, GTD pentru golf6, dar acela este motor CR), si sportback pentru audi, respectiv S-line.
anonim_4396 întreabă: